Sjarmerende “i siste liten” gresskar

I går traff den dårlige samvittigheten meg! 

Hva var det som skjedde i år!? Denne oktobermåneden som jeg følte startet i går, er i dag på sin siste dag! 

Det var ikke før i går at det hele slo meg! Halloween i dag, og jeg hadde ikke gjort noen forberedelser! Denne dager stopper tross alt ikke opp selv om jeg har fått en baby og lever i en boble der jeg fort kan glemme mye av det som er utenfor. De to på fem år gledet seg jo stort! Og jeg hadde ikke en gang planlagt en kjøpe et lite gresskar en gang.. 

Det var heldigvis ikke for sent! Hele fire gresskar ble med hjem fra butikken i går, godterier og kostymer. I år laget barna gresskarene sine helt selv, med bare litt knivhjelp av pappaen sin. Nå er det nok slutt på at jeg gjør dette framover, for se hvor fine de ble! 

Det ene gresskaret blir en lykt når mørket kommer, den andre blir en godteribolle, med mange små poser med søtsaker i. 

Jaja, så var vi litt sent ute i år, men det får bare gå. Vi kom jo oss i mål. Kostymene venter på to veldig spente jenter, og jeg gleder meg til i kveld med familie og halloweenpreget middag og dessert! 

Tidligere års verk:

DIY avisgresskar

Halloweengresskar med utskjæringer 

Boret gresskar

GOD HALLOWEEN ! 
 

3 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg bare lurer på om det blir kreativ julekalender i år? Jeg håper det!! Men jeg skjønner om det er for mye jobb dette året, når du har fått en liten søtnos til <3

    2. Adventskalenderen din er jo så gøy! Håper du får til noe. Trenger ikke våre så store/vanskelige/tidkrevende ting.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg