Tips til de deiligste koseplaggene

Reklame | Ellos

Et siste klikk, og jeg kjenner et kikk av adrenalin igjennom årene! To nye kosedresser på vei fra Ellos! Jeg gleder meg så mye at det er flaut. Det er bare det at jeg ikke kan få nok! Kan ikke få nok kosedresser i livet mitt. De fyller skapet med komfort og glede! Jeg bare elsker det, rett og slett!

Det at kosedresser med matchende over og underdel, i løse vide stoffer skulle bli en trend er det beste som har skjedd det siste året. Jeansene ligger ubrukte i skapet i påvente av bedre tider, men fram til da er kosedressen uovervinnelig.

Annonselenke: beige overdel // beige underdel 

Kosedressene i skapet mitt, er alle sammen kjøpt på Ellos. De har det deiligste utvalg av det de kaller loungwear, og som jeg kalle koseklær. Hvis du ikke har sjekket det ut enda, kan jeg på mitt varmeste anbefale deg å ta en titt HER. 

Kosedressene går fort, men det kommer også inn nye modeller og farger hele tiden, så det er bare å glede seg til du får en hjem!

Med rabattkoden: 435410 får du 33% rabatt på dyreste vare, eller 5% ekstra rabatt om varen allerede er nedsatt. Rabattkoden gjelder i hele nettbutikken! 

Annonselenke: grønn overdel / grønn underdel 

Denne grønne kosedressen er fra Ellos sin egen kolleksjon, og det kommer i flere farger. Selv har jeg 3 ulike fargerkombinasjoner, fordi dette settet rett og slett er mitt favoritt antrekk på dager med hjemmekontor, og enda mer hjemmetid!

Sjekk ut hele loungewear serien inne hos ELLOS her.

Benytt deg gjerne av rabattkoden 435410 som gir 33% rabatt på dyreste vare, eller 5% ekstra rabatt på nedsatt vare.

 

3 kommentarer
    1. Hei Stine!
      Først vil jeg bare si at jeg har fulgt deg en god stund og jeg er så imponert over hva du har fått til 😀
      Jeg er helt frelst over stuen din, og spesielt sofaen. Dette er jo en utgått vare, men vet du hvilket tekstil som er brukt?
      For da er det mulig å kle om en annen sofa i samme for å få litt av det samme inntrykket 😀

    2. Jeg har lagt til varer i handlevogna, men kommer meg ikke til handlevogna. Fungerer heller ikke å trykke på kundeservice, så jeg får egentlig ikke gjort noen ting 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg