Elsket

/ Skrevet i samarbeid med Cappelen Damm /  


– Årets store bokfenomen, norsk utgave – Cappelen Damm –

Jeg møtte min søster på butikken for et par uker siden. “Fordelen med å lese bøker på engelsk” sa hun med et stort smil, da hun tok i mot pakken bak postdisken og veivet den opp i været foran meg. “Er det siste boken i Calendar Girl serien?” spurte jeg. “Ja!!”.
Jeg har i flere år misunnet min søster for å kunne snakke engelsk med aksent etter sine tre års opphold i England, men kanskje ikke like mye som da hun skulle lese den siste boka før meg!? Haha! 

I morgen, den 21. november lanseres den endelig på norsk også!  

Elsket er boken jeg har gledet meg aller mest til, og det er så klart fordi en hver historie trenger en slutt. Det kjedelige med den siste boken er så klart kjærlighetssorgen, min altså.. Jeg får alltid en liten kjærlighetssorg til gode bokserier, når de siste linjer i den siste bok er lest. 

Boken kom i det perfekte øyeblikk, for her står huset på hodet av alle juleoppgavene som skal utføres. Det å krype opp i lesekroken med en varm kopp te har derfor vært som et opphold på spa – helt avslappende og fortryllende behagelig i julestresset. 

Jeg har tidligere skrevet om de tre første bøkene, Forført, Begjært og Besatt.  Hvor vi i alle bøkene følger reisen til Mia Saunder igjennom måned for måned i ett helt år. Et spesielt år der hun tar på seg en jobb som ekslusiv ekskorte for å tjene opp nok penger til å nedbetale farens spillegjeld på 1 million dollar.   

Jeg vil ikke røpe for mye av denne fjerde og siste boken i Calendar Girl serien, men det du skal vite er disse linjer som befinner seg på baksiden av historiens slutt:

REISENS KLIMAKS! 

Mia Sauders´ reise nærmer seg slutten. Den ett år lange ferden avsluttes i Hollywood, New York og Aspen. 

I OKTOBER starter Mias nye liv i Malibu i California, hvor hun er programleder i et TV-show som handler om å leve et godt liv. Gjelden er betalt, men nye utfordringer venter. 

Jobben som programleder fører henne i NOVEMBER til New York, hvor hun skal lage et program om takknemlighet. Alle drømmene hennes er i ferd med å gå i oppfyllelse, med unntak av én … 

Til slutt, i DESEMBER,  befinner Mia seg i et nydelig vinterlandskap i Aspen i Colorado. Oppdraget er snart fullført. 

Forbered deg på å bli rørt og forført av reisens gripende avslutning! 

Da var det slutt på denne reisen for min del, men er du av dem som ikke har begynt så kan du nå lese hele bokserien som en helhet. Alle bøkene finner du på Tanum
Og nå vet du hvilke bøker du kan kjøpe i julegave til venninnene dine!


 

!function(f,b,e,v,n,t,s)
{if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod?
n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)};
if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version=’2.0′;
n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0;
t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0];
s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,document,’script’,
‘https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js’);
fbq(‘init’, ‘102640016869945’);
fbq(‘track’, ‘PageView’);

var axel = Math.random() + “”;
var a = axel * 10000000000000;
document.write(”);


Speiltvillingene på Facebook – 

7 kommentarer

Siste innlegg