Besatt

/ Annonse /

Endelig er den her! Bok nummer tre i Calendar Girl serien. Det er nesten litt slemt å dele opp en historie i fire bøker, for jeg vil jo så gjerne vite hvordan det ender med Mia Saunders som vi allerede har fulgt i to bøker, og 6 måneder fra før av. Samtidig elsker jeg bokserier, for har jeg først funnet en bok jeg liker er det ingenting som er bedre enn at det er flere av dem, og da gjør det ikke noe å glede seg litt til den neste.  

Jeg digger disse bøkene, fordi de er så lettleste, løse i språket, humoristiske, varm og så annerledes fra min hverdag. Det gjør bøkene til et perfekt avbrekk fra hverdagen, hvor jeg kan legge fra meg alt det viktige i livet, og bare leve meg inn i de herlige karakterene i Calandar Girl – serien.

Calandar Girl – Besatt – er fortsettelsen på historien om Mia Saunders som trenger å tjene store penger for å betale farens spillegjeld på én million dollar. Hun har allerede jobbet som ekslusiv eksortepike i 6 måneder, og i denne boken får vi fortsettelsen de neste tre månedene. Hun har vært hos 6 ulike kunder, hvor hun har lært mye om seg selv, fått flere gode venner og sterke følelser, men også opplevd overgrep.. 

«Hjertet mitt tilhører deg. Kroppen min tilhører deg, fordi jeg elsker deg.»

Fortsettelsen, BESATT, starter i Miami, hvor Mia får en rolle i en sexy musikkvideo med hiphopartisten “Latin Lov-ah”. Traumer sitter i sjelen, og nærhet gjør det vanskelig for Mia. 

I August reiser hun videre til Texas, der hun skal spille den forsvunne søsteren til styrtrike Maxwell Canningham. Oppdraget burde vært enkelt, men hemmeligheter fra fortiden avsløres og forandrer hele Mias verden.

Da august skifter til september, blir faren som har ligget i koma dårligere. Menneskene hun elsker utkjemper desperate kamper på hver sine måter, og Mia vil gjøre absolutt alt hun kan for å hjelpe dem. 

I denne boken tar historien en ny vri, det er ikke bare jobb som betyr mest. Men familie, og livet til Mia – i denne boken kommer vi nærme inn på Mias historie. Livet er ikke så enkelt lengre, og Mia bryter sammen, “det må være sånn helvete føles”. 

Jeg lurer på om jeg liker denne boken enda bedre enn de to første, så nå kan jeg nesten ikke vente med å få avslutningen! 

Boken er i salg fra 10. oktober! Du får kjøpt den hos Tanum HER! 
Les mer om bokserien, og se utvalge av boker på Cappelen Damm

Den neste og siste boken; ELSKET, i Calendar Girl serien kommer for salg allerede 21. november. 

/ Kos deg med boka! 


– Speiltvillingene på Facebook – <!–

var axel = Math.random() + “”;
var a = axel * 10000000000000;
document.write(”);


!function(f,b,e,v,n,t,s){if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod?
n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)};if(!f._fbq)f._fbq=n;
n.push=n;n.loaded=!0;n.version=’2.0′;n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0;
t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0];s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,
document,’script’,’https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js’);
fbq(‘init’, ‘102640016869945’); // Insert your pixel ID here.
fbq(‘track’, ‘PageView’);

20 kommentarer

Siste innlegg