Syoppskrifter på dameklær

#syoppskrifterpådameklær

10 kommentarer
    1. Hei hei 😊
      Jeg har et par spørmål til deg angående gravid/ammekjole! Jeg er gravid, og ønsker meg en fin kjole til jul/dåp osv som skal skje fremover 😊 Men er så forferdelig mye rart (og dyrt) der ute, at jeg vil prøve å sy selv 🙂 kan man forlenge kjolene dine? Jeg vil ikke ha de for korte 😜 og hvilke stoff tror du blir fine i de kjolene? 🙂 Har du noen andre tips eller erfaringer du gjorde deg i forhold til ammeløsninger osv?
      Hilsen Marte 😊

    2. Marte: Hei 😀 Du kan veldig enkelt forlenge kjolene, det er rett og slett bare å legge til noen cm i bunn av skjørtet 🙂
      Jeg tror kanskje det viktigste er å finne et stoff som du selv liker, de fleste stoffer kan jo brukes 🙂

    3. Hei Stine. Jeg har kjøpt mønster til ammekjolen din og klippet ut delene til mønsteret. Hvorfor er forstykket og bakstykket til skjørtet størst på minste str? Er det skrevet feil str på klippelinjen? mvh Aila

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg