En nervøs sybokforfatter

Reklame | for egen bok

Jeg var skikkelig nervøs før forhåndslansering av bok, og enda mer etterpå..

Det er to spørsmål jeg daglig får stilt av familie, venner og bekjente på butikken. “Hvordan går det med huset?” og “Hvordan går det med salget av bok?”
Det første spørsmålet klarer jeg å svare på uten å tenke, for jeg ser jo hver dag ut av vinduet og vet ganske så nøyaktig hvordan det går med huset:
“Joda, veldig bra, takstolene er kommet på denne uka, så nå ser det ut som et hus.”

Det andre spørsmålet derimot, har hele veien laget et sug i magen:

“Det har vært fellesferie, så jeg vet faktisk ikke helt altså. Jeg har jo fått en god del tilbakemeldinger fra folk, men jeg har ikke hørt med forlaget – du vet, ferie og slikt”, det er det jeg har svart når alle har spurt, men sannheten er vel at jeg ikke har turt å spørre forlaget om hvordan det har gått.

Syboka er nesten som et fjerde barn, og følelsen litt den samme som å sende ungen til barnehagen for første gang. Plutselig skal man overlevere barnet til fremmede hender, og alt man kan gjøre er å krysse fingrene for at menneskene rundt kommer til å ta det godt i mot og like det like godt som en selv.

Nesten 800 forhåndssolgte bøker til nå

Da jeg fikk mailen i dag om antall solgte bøker fikk jeg hjertebank. Jeg er så takknemlig, aldri før har jeg fått flere fantastiske hilsener og personlige ord. Jeg klarer nesten ikke å tro det, men jeg har fått så mange i dette landet til å tørre å sy, og enda flere blir det, for nå sitter flere bare klare med stoffer og symaskin og venter til en spesifikk bok kommer i posten i starten av september. Jeg bare digger det!!

Mot slutten av august skal jeg endelig få holde boka i hendene, da skal jeg inn til Egmont og signere de forhåndsbestilte bøkene, noe som fikk meg til å tenke på antallet solgte – Hah, jeg kommer jo til å få krampe i skrivehånda som knapt er brukt siden skoletiden.

Men shitt au! La meg drukne i bøker den dagen jeg skal inn å signere, for boka kan enda forhåndsbestilles på ARK.no

HER kan du forhåndsbestille syboka!

Alle forhåndsbestilte bøker blir signert, og sendt ut før lanseringsdatoen 10. september.

 

– Hvis du vil lese mer om selveste konseptet til syboken så kan du gjøre det i mitt tidligere innlegg her 

 Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

7 kommentarer
    1. Synes plaggene dine er så fantastisk fine 😍 men lurer på om det kommer med mønster eller om man må tegne opp dette selv? Det å tegne det selv har holdt meg en del igjen fra å prøve meg 🙈

        1. Fantastisk! 👏🏼Da skal jeg definitivt bestille denne! Fikk symaskin til jul før datteren på 3,5 ble født.. Har kun sydd 2-3 bukser 🙈

    2. Forhåndsbestilte boka di, og gleda meg.. folk eg kjenner har fått den, men mi har uteblitt… har heller ikkje fått bekreftelse frå ark på bestilling, men fekk bekreftelse på bedtillingssida. Er det eit kjent problem? Har leita i Mail etter den :/

      1. Åneei, så leit å høre, jeg vet dessverre ikke hva som kan ha gått feil, for jeg har null kontroll over ark sine sider eller utlevering av bøker. Det beste du kan gjøre er kanskje å sende ark en mail og høre?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg