Lage en stilfull og en enkel dekorvegg

Reklame | Lindas Dekor og Design

Tid for forandring! 

I romjulen kjøpte vi oss ny seng, den var meget etterlengtet ettersom jeg har en voksende mage, i tillegg til at vi allerede har to barn fra før. Jeg skal si det var litt av en herlighet å gå fra en 150 cm bred seng til en 180 cm bred. De 30 ekstra cm er helt nødvendig for den nye magen min, særlig når en og to snart femåringer kryper innunder dynen på nattestid. 

Kreativ utfoldelse 

Da vi kjøpte ny seng, valgte vi å ikke kjøpe sengegavl, det var to grunner til det; først og fremst ville jeg laget den selv om vi skulle hatt det, men enda viktigere; Jeg ønsket noe nytt, noe annerledes, noe som ikke alle andre har. Så jeg satte meg ned, grublet og kom fram til at jeg skulle lage min egen kreative vegg. 

Alt som skulle til var: Papp fra en gammel innpakningseske, folie fra Lindas Dekor og Design (reklame: link til hjemmesiden) og litt dobbeltsidig tape til å henge “flisene” opp på veggen. 

 


SNURR FILM

Det er egentlig ikke mer å si, enn snurr film, og la deg inspirere til å lage din helt personlige og kreative vegg du også 

video:Lindasdekorogdesign

Foliene jeg har brukt: 

Reklame/Lenker til hjemmesiden: RosegoldSantana Eik Kalk / Sonoma Eik Lys / Eike Sheffield Umbra / Sanremo Eik Natur / Eike Trøffel

D  ⭐️ E ⭐️ T ⭐️ A ⭐️ I ⭐️ L ⭐️ S

Snart har jeg pakket inn hele huset mitt i folie fra Lindas Dekor og Design – og jeg elsker det! 

– Her kan de se kjøkkenet vår med folie på benkeplatene

– Her kan du se døren jeg så enkelt pusset opp med folie


Lindas Dekor og Design kan du også følge på Facebook som over 100 000 andre gjør  – der legger de ut nyheter, tilbud og nydelige inspirasjonsbilder og ideer! 

– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

 

5 kommentarer
    1. Så fint og kreativt 😊
      Å herlig med ny seng. Kjøpte ny i fjor, me gjekk fra 120 seng til 200 og det var heilt fantastisk når ei lita ville opp i senga av og til au 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg