mamma-klær og baby-tøy? 

Gratulerer alle mødre, i dag håper jeg dere bil satt ekstra pris på for alt dere gjør for deres barn, vi er unike og helt uerstattelige for våre barn. 

SPRESYGLEDE 

Symaskinen kom fram, et plagg har blitt laget. 
På fredag bestemte jeg meg, det var på tide å finne fram symaskinene igjen. Den voksne magen min gror ut av klærne mine, så jeg sydde favorittkjolen min i en størrelse større enn jeg pleier. Nå som magen stikker godt fram, synes jeg kjolen gjør seg utrolig godt med et snor i livet. 

Jeg gleder meg til å få tid til å sette meg ned med en tegneblokk, og tegne fram noen nye modeller. Hvem sier vel “nei-takk” til noen nye oppskrifter på “mamma-klær” og baby-tøy? 

– Gå til oppskrift på kjolen her 

For to dager siden opprettet jeg en egen sykonto på Instagram: @spresyglede
Og det gleder hver celle i kroppen min at så mange 3900 deilige syinteresserte har begynt å følge sykontoen min på disse to døgnene. Det er HELT FANTASTISK! 

Jeg håper at alle som syr noe etter inspirajon og oppskrifter fra meg, har lyst til å dele noen fine bilder på Instagram og tagge bildet med #spresyglede. Jeg kommer til å plukke ut bilder av deres syprosjekter og dele på profilen @spresyglede slik at vi sammen kan spre inspirasjon og glede ved søm 😀 


– Følg meg på Facebook – 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg