#SpreSyglede @SpreSyglede

2018 – Et år for INSPIRASJON og SYGLEDE og baby, og hverdagsliv osv, osv… 😛 

Kula vokser ut av alle klærne, men unntak av de nyeste kjolene mine – heldigvis!

Jeg kan endelig glede meg over å ha et overskudd om dagen, og i dag skal symaskinene FRAM!! De har ikke vært framme siden desember, og med veldig rolige og kjedelige dager har jeg virkelig savnet å sy. 

Jeg gleder meg virkelig til å begynne å forme babyklær igjen, ettersom det er så lenge siden sist, men før det skal jeg rett og slett sy meg en kjole til! Jeg har snart ingenting å ha på meg i skapet, men den løse kjolemodellen jeg laget i høst har blitt en stor favoritt. Kjolen er så lett, romslig og behagelig å ha på. 

Kjolene som jeg har på meg, har jeg delt mønster og sytutorial på tidligere – du kan finne sytutorialen her.  

Det gleder meg at såå mange andre har hengt seg på for å sy disse kjolene! En ting som hadde vært så kult, var om dere kunne vist fram deres kjoler. Vi kunne lagt ut bilder på Instagram og begynt å tagge plaggene for å spre syglede. Hva sier dere? Jeg starter i dag med å legge ut kjolene mine, med taggen #spresyglede 

Tidligere har jeg brukt taggen #skolissykrok, og jeg ELSKER at den taggen har blitt brukt av så mange til å vise meg plaggene som er sydd etter min inspirasjon. Dette har jeg lyst til å løfte til nye høyder. 

NY INSTAGRAMPROFIL : @SPRESYGLEDE

Jeg har laget en ekstra instagramprofil: @SpreSyglede . Så gå inn og følg meg der. Om litt håper jeg at profilen kan bli en deilig inspirasjonskilde av alle plaggene jeg har delt oppskrifter på – sydd av dere og meg 😀 

#spresyglede #spresyglede #spresyglede #spresyglede #spresyglede #spresyglede #spresyglede #spresyglede 


– Følg @Spresyglede på Instagram – 

28 kommentarer
    1. Fy søren du gløder om dagen!! Syntes det er så herlig å følge deg på snap, og noen ganger ler jeg så tårene triller her hjemme! 🙂

    2. Så gøy! Venter en gutt noen dager etter deg, så håper du syr noen plagg som kan brukes av begge kjønn! Vurderer å prøve meg på kjolen du har sydd her, men er nybegynner så vet ikke hvordan resultatet vil ende opp. Tok fram symaskinen her om dagen, og sydde meg et par ammeinnlegg faktisk, haha. Symaskinen blir nok fast inventar på skrivebordet fremover, for dette var morsommere enn jeg husket!

    3. Jeg har veldig lyst til å lære å sy, men det sitter ikke helt i fingrene. Må vel bare øve og øve 🙂 hadde vært gøy å kunne sy klær til datteren min <3
      Du gløder på bildene!

    4. Så fine hvite tenner du har, kan jeg spørre om du har bleket dem og evt hvor/hvordan?😊 Hilsen fast leser

    5. Alltid syntes du har vært en pen jente/dame, hva bruker man? Alltid syntes begge blir merkelig i vår alder.. haha. Men uansett, du virkelig stråler på disse bildene!! Slående vakker er du! Håper resten av graviditeten går i den retningen det gjør nå, mtp smerter og alt. Ønsker dere alt det beste fremover <3

    6. Nydelig kjoler, på en nydelig kvinne! <3 Har du planer om å sy kjoler som er ammevennlige? Det hadde vært helt fantastisk, da skulle jeg pinadø tatt fram symaskina selv! Elsker stilen på disse kjolene!
      God helg! <3 klem

    7. Kjolestoff og mønster kjøpt – nå sjekker jeg mail hele tiden for å se om det har kommet en fra deg. Kribler i fingrene etter å starte på kjolen 😀

    8. Så utrulig flott og flink du er! Ønsker deg og dere alt godt😊
      Husker du skreiv eindel om hesten din før og blir bare litt nysgjerrig på om du fortsatt har henne eller hva som har skjedd der?
      Klem

    9. L: Haha, enig – kvinne synes jeg alltid funker bedre enn jente og dame i 20-40 årenene, men aner ikke helt hvorfor. 🙂
      Tusen takk <3 Det håper jeg også

    10. Ingrid Minde: Begynn med noe enkelt, og sy med faste stoffer, altså 100 % bomull for eksempel. For da slipper du at stoffer sklir under fingrene dine, og det gjør opplevelsen mye bedre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg