Gulljentene vise fram kolleksjonen #2

For en respons! Dette er rågøy, det er flere som har fortalt meg at jeg er årsaken til at de har begynt å sy, og den tilbakemeldingen er rett og slett helt enestående for meg! Det er bare helt herlig å kunne skape klær selv, så hvorfor det er så få som faktisk syr er for meg helt underlig. Hvem vil vel ikke kjenne på stoltheten av mestre en oppgave, få et resultat og så se at det man har laget faktisk kan brukes? Hvem vil vel ikke kle opp barna sine i helt unike klær, som ikke koster skjorta? Jeg rekker i alle for opp min hånd, og jeg er så glad for at så mange henger seg på syinspirasjonen som jeg prøver å dele med dere. Erfarne syere og nybegynnere – det er rått! 

Neste på listen over klærne jeg vil vise fram når de ikke bare henger på en kleshenger er de samme genserne som i mitt forrige innlegg, men med nye bukser. 
I bildene under, vil dere se at jentene skifter bukse underveis. Dette er to bukser sydd av det samme mønsteret, den ene i isoli (joggebuksestoff) det andre i bomull. To ulike stoffer, gir to ulike uttrykk på det samme buksa. 

– E N J O Y –

/ Skål for symaskina! 
 


– Speiltvillingene på Facebook – 


 

19 kommentarer
    1. De jentene deres er altså så nydelige 😍Jeg ønsker meg faktisk symaskin nå, på grunn av deg og hvor flink du er! Så jeg har faktisk et ønskeinnlegg fra deg; symaskiner for oss nybegynnere som ikke har peiling!

    2. Når ble jentene så store?! De var jo småbarn for bare noen uker siden?! Hehe. Nydelige jenter! Også så fantastiske klær! Får lyst til å prøve meg på å sy jeg også. Hmm. Kanskje jeg må hoppe i det? Har ikke barn selv enda, men flere barn jeg kan øve på.

    3. Hei 🙂
      Nydelig kle og fantastisk nydelig jenter !!
      Du er rå!
      Eg får så lyst å prøve meg bak symaskina eg også,
      Og lurer derfor på om du kan skrive eit eget innlegg
      og hvilken symaskin du anbefaler og litt tips på veien.
      God helg, klem Linn

    4. Flinka!! <3 Morsomt å følge deg. Hvor har du forresten kjøpt sånne klistreøredobber Othilie eller Olivia har på seg. 90-tallet <3

    5. Så utrolig vakre klær og jenter! Jeg har også lyst til å sy barneklær, men jeg har aldri vært særlig flink med strikkepinnen eller symaskinen. Håper det blir bedre med øvelse 🙂

    6. Martine: Denne buksa og denne genseren er så unisex som jeg kan få det til, men andre ord, jeg har laget dette med tanken på at det kan bli sydd til gutter også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg