Gulljentene vise fram kolleksjonen #1

Jentene fikk velge mellom barnehage eller jobb i dag, og svaret var soleklart, de ville bli med å jobbe litt, for å vise fram de nye klærne sine. Siden det er helt umulig å bare velge et par bilder fra hvert antrekk, velger jeg å dele opp innleggene, og vise et antrekk for hvert innlegg. 

Det fantastiske med å ha to villige modeller som stiller opp, er jo det at det er mye enklere å vise hvordan klærne faktisk er. Et plagg på en henger blir jo aldri like fint som når det henger på de nydelige barna våre. Dessverre kan det noen ganger være omvendt for oss voksne, haha! 

Først ute viser vi fram selebuksa med en tynn høyhalset genser inni! Jeg har også sydd sløyfer til håret som matcher med antrekket. Hvordan jeg lager sløyfene blir den første filmen som kommer ut i denne “sy-det-selv-kolleksjonen”. 


– Følg meg på Facebook, så tar jeg en skål for det i kveld – 

19 kommentarer

Siste innlegg