#3 eBaykjøp til bryllup

#1 eBaykjøp – innlegg ser du her
#2 eBaykjøp – innlegg ser du her

Det har kommet noen få ting til i posten den siste tiden, av ting jeg har bestilt på ebay. 

Først kan jeg jo vise dette stempelet, for det er jeg så himla fornøyd med. Jeg startet med å lete etter persolige trykk på servietter, men jeg klarte egentlig ikke å finne helt det jeg lette etter, og med litt mer leting kom jeg over personlige stempler.  Jeg har tenkt til å stemple alle serviettene i bryllupet med dette printet, noe jeg er helt sikker på kommer til å bli en nydelig dekor på bordene. 
Stempel finner dere her – Når man bestiller stempel av denne selgeren, så skriver du inn din personlige tekst i feltet “message to seller”. Så sender han et ukast veldig kort tid etter, som du må bekrefte eller endre på. Han har mange forskjellige motiver, så stempelet trenger ikke se slik ut. 
Jeg ønsket brunt blekk, så jeg gikk for DENNE.  Det var ikke det billigste blekket jeg fant, men jeg følte en troverdighet til fargevalget 🙂 

Så til et litt spontant kjøp. Haha. Nemlig GIGANTISKE ballonger. Jeg kom over noen bilder der brudepar holder noen kjempe store ballonger og syntes det var så kult at jeg måtte legge de i handlekurven. Disse blir helt nesten gjennomsiktige når de blåses opp. Og jeg ser de for meg med helium og et lag tyll på utsiden! Det kommer til å bli helt nydelig. 

Så har jeg kjøpt enda mer stoff. 20 meter faktisk. Jeg tenker at stoff kommer jeg ikke til å få nok av. Det er tross alt en låve vi skal ha festen på, og da blir det straks litt lunere med stoff. Dette har jeg kjøpt for å lage et avlukke der det i lokalet står en del gjenstander til utstilling. Stoffet skal henge på usiden av en hvit fiberduk slik at det blir litt penere enn bare en fiberduk. 

Jeg har også fått de 50 LED lysene jeg har ventet på. Disse er jo helt geniale, ettersom de kan plasseres hvor som helst. Jeg har en plan om å ha de inni lanternene. Det er litt for hvitt lys egentlig, men jeg testet å tusje de gule med en markeringpen, og da blir lyset enkelt gult, så jeg får se hva jeg ender med. 

Og til slutt for denne gang, litt bordpynt – 100 små trehjerter med “Love” til den nette summen av 11 kroner. 


– Speiltvillingene på facebook – 

 

16 kommentarer
    1. Elsker at du deler så mye fra bryllupsplanleggingen. Dette er veldig mitt type bryllup, og jeg gleder meg masse til å bruke din blogg som inspirasjon den gang det er min tur 😀

    2. Jeg kjøpte også sånner leddlys til å ha i lanterner når jeg giftet meg 😊 det var superkoselig i lokalet! Et lite tips; de jeg kjøpte hadde litt kort batteritid, så det er lurt å vente lengst mulig med å skru de på. Våre ble mørk før festen var over 🙈
      Masse lykke til med bryllupsplanlegging! Det ER så gøy!

    3. Æ bestilte 100 små glasshjerter til vårs bryllup, når vi sku pynte bordene var det lite. Anbefale å bestille mer om du planlegger å ha det på alle bordene 🙂

    4. Herre min hatt så mange kule ting og ideer! Skulle ønske jeg og sku gifte meg nå, slik at jeg kunne stjele noen ideer;) Det blir garantert et veldig stili og romantisk bryllup med dette tema! Elsker stilen<3
      Klem fra superfast leser som er alt for dårlig på å gi respons på innleggene! Skal bli bedre!

    5. Ganske overbevist om at dette kommer til å bli et fantastisk bryllup. Kunne tenkt meg å være flue på veggen, haha 🙂 Når det gjelder e-bay, har du erfaring med at det blir mye kostnader da du handler for over 200,- ? Fortolling etc.

    6. Åå så kjekt å få se:-) Har spurt før, men prøver igjen:P Hvilken størrelse kjøpte du lanterner i? Og virker størrelsen grei når du har sett det “live”?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg