Hurra for kjærligheten!

Det er siste dagen i februar, hvilket minner meg på den siste dagen i februar for ett år siden. Datoen var ikke helt den samme, det var skuddeår og 29 dager i månenden. Det var dagen jeg hadde flere sommerfugler i magen enn jeg hadde hatt siden jeg oppdaget at jeg var gravid. Jeg gikk ned på kne, og fridde til min fineste mann – hvilket betyr at vi i dag/imorgen har vært forlovet i ett år! 

– Hurra for kjærligheten!

Det skulle de første ukene etter forlovelsen føles som en hel evighet til den store dagen skulle finne sted! I dag er det kun 3 måneder og 10 dager igjen! Ting begynner å falle på plass, og jeg har en liten følelse av at det er julaften hver dag. Ned i postkassa, eller på postkontoret begynner det å renne inn pakker dressert til denne frøkna. 

Jeg har nemlig gått bananas på ebay, og da mener jeg at jeg har shoppet helt vanvittig mye, og kun klart å havne på 2700,- 
Jeg er ikke en netthandler i det hele tatt, men til dette bryllupet har jeg virkelig fått ånden over meg. Det koster nok å feire et bryllup uansett hvor billige løsninger man går får, så da må jeg virkelig si jeg finner gleden i å handle der det er billigst. Kanskje må man være forberedt på å ikke få akkurat det man tenkte, og man må i alle fall beregne god tid, men så langt har jeg skutt blink på ebay-kjøp!

Jeg var nettopp på postkontoret og hentet en pakke med 120 meter perfekt tyll, til en meterpris på under 4 kroner! Sammenlignet med 25,- på stoff&stil. (Jeg slenger med linker, hvis det er av interesse for noen: link til tyll

Så har jeg kjøpt metervis med vintage bordløper av strie. (Link til bordløper). Bordene på lokalet er tømmerbord formet etter stammen på treet det er laget av, så duker er det bare å glemme. Derfor tror jeg det kommer til å bli fantastisk lekkert med denne brune løperen, samt at jeg venter på en smalere blonde som skal ligge oppå <3 

Og til slutt i kveldens innlegg må jeg vise underskjørtet til bryllupskjolen som kom i posten i dag. Selv om jeg skal sy kjolen, valgte jeg å kjøpe underskjørt, ettersom jeg trenger et skjørt med disse ringene som får kjolen til å se stor og elegant ut. Dette tror jeg kommer til å bli helt perfekt! Jeg har måtte danse rundt i huset med skjørtet på 3 ganger – bare i dag!!! (Link til underskjørt)

Jeg kommer til å fortsette med å vise fram innkjøp hvis det er av interesse, så skrik ut! Jeg venter enda på mange godsaker i posten! 


– Speiltvillingene på Facebook – 

38 kommentarer
    1. Åh, Stine! Jeg gleder meg så på dine veiene! Og BT og jentene deres veiene også 😀 Min kjære og jeg gifter oss august og jeg smiler litt ekstra hver gang jeg ser at det er et nytt bryllupsinlegg. Er det ikke rart hvor fort det har gått, plutselig er det som var så fjernt så nært! Koooooos deg med alle forberedelser, alle sommerfugler i magen og alle tankene 🙂 Tenk så heldige vi er! Stooor klem!

    2. Supert med tips!
      Skal snart gifte meg selv og holder på med eBay shopping om dagene! Fortsett gjerne å legge ut linker, bilder og “erfaringer” 🙂
      Lykke til med forberedelsene!

    3. Ja! Del gjerne flere innkjøp! Jeg skal selv gifte meg i august og er så kjekt med litt inspirasjon!

    4. Gratulerer med 1 år som forlovede! Og jatakk til flere ebay kupp 😀 Gleder meg til å se kjolen din, blir nok helt nydelig 🙂

    5. Ååå så gøy! Gleder meg til å se videre 🙂 Ble selv fridd til igår, så her er det også bare bryllup som står i hodet for tiden🙈

    6. Så moro! Veldig int i å se på de andre tingene du får! 😀 har du link til blondene du har bestilt også?:)

    7. Var det underskjørtet normalt i størrelsen? Vil veldig gjerne se flere innkjøp, jeg har begynt å planlegge bryllup i 2018 så tips og inspirasjon er supert!

    8. JA til å vise mer innkjøp! EBay er alltid gøy samt at man kan plukke litt inspo fra andres kjøp til hva enn man ønsker å bruke det til 🙂

    9. Ååå det er så kjekt å følge planleggingen din! Det gjør det ekstra gøy når du er så flink! Gleder meg til å se hva du har kjøpt!

    10. Jaaa, det er gøy å se innkjøpene dine! Jeg fridde på samme dag som deg 😉 Men vi skal gifte oss allerede om 1 måned så det meste er på plass, men jeg elsker å titte rundt på inspirasjon og andres erfaringer. Er vel det som kalles bryllupsboblen 😀

    11. Veldig spennende å følge deg i disse dager, så gøy å lese bryllupsinnleggene dine😊 Jeg gifter meg i mai, og har bare bryllupsforberedelsene i tankene om dagen😊

    12. Stine! Nå håper jeg ikke at jeg sprekker hull i ebaybobla di! MEN: det tyllet du har linket til viser ikke at det er 120 meter, men 120 feet som er omlag 40meter(!!). Så jeg håper du har kjøpt flere pakker enn én? 😳

    13. Helt knall at du legger ut ebay-linker, for vi har helt samme stilen så du gjør det enkelt for meg til bryllupet vårt neste sommer 😊

    14. Hei Stine. Først vil jeg bare si at jeg beundrer bloggen din. Du inspirerer og jeg er en av mange som følger deg daglig nå og har gjort det en stund. Det er gøy å følge med på alle bryllupsforberedelser og sy prosjektene du har på denne bloggen. Syingen inspirerer masse. Det finnes en grunn til at keg legger igjen en kommentar nettopp på dette innlegget og det er rett og slett et spørsmål jeg har i forhold til denne tyllen du har kjøpt fra ebay. Om du ikke har planer for tyllen etter bruk og har tenkt til å selge det, er jeg svørt intressert. Skal selv til å ordne med en låve.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg