Bursdagsgave til julejenta

Denne helgen feiret vi med høyt latternivå den elskbare Kaja, som fyller år på selveste julaften. Siden hun og jeg hadde en liten bildeshoot for noen uker siden, så fikk jeg veldig lyst til å printe over to av bildene til treverk. 
Jeg elsker effekten av treplankene som skinner igjennom når man overfører bilde til tre, og selv om jeg har overført noen bilder nå, så blir jeg like fascinert hver eneste gang jeg vasker bort papiret og finnet bildet på treplaten. Det er så gøy! 

 Her har jeg delt framgangsmetode på hvordan jeg lager slike bilder tidligere i DIY-julekalenderen 

Jeg tenkte rett og slett jeg kunne vise dere resultatet, siden jeg ikke kunne vise fram resultatene i det tidligere innlegget. Det ville jo vært ganske åpenbart hvem som ville få gaven i alle fall 🙂 

Etter jul kommer det også eksempler der jeg viser bildeoverføring av bilder med farger, men også de må vente til gavene er åpnet. 

Fineste bursdagsjenta <3 


– Speiltvillingene på Facebook – 

8 kommentarer
    1. Hei. Har så lyst til å prøve det her, men er så dårlig med redigering av bilder 😛
      Jeg bare lurte på en ting, når du skriver ut bilde i A3 format. hvordan får du hele bildet til å dekke hele arket og bildet ikke kun er på en del av arket? Jeg har dette problemet når jeg skriver det ut i A4 format også, vet ikke helt hvordan jeg får bildet dekt på hele arket.
      Hilsen Anette

    2. Århh… e så sjalu… du får d så fint t… så jevnt på heila bilde…. åså så flatt du får det når du legge d på platå… får allti ei bobla eller to eg på arket…

    3. Anette: Beklager mitt alt for sene svar, her går ting i 100! Du kan legger over bildet i word og skrive det ut der i fra. Da kan du få det helt ut i kanten, men husk at under “bryt tekst” (en knapp oppe til høyre i menyen når du har klikket på bildet), så setter du bildet til å igjennom. Da kan du dra bilde ut til kanten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg