Forskjellen gir meg tårer i øyene

Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne! For snart ett år siden delte jeg et innlegg om SkinRepair, der jeg viste mitt hudproblem. Det var en stor barriere å vise fram sannheten, men da det var gjort kjente jeg stoltheten over at jeg turte.

/ Annonse /


31.10.16 / 22.01.16

I 9 år – NI ÅR – har jeg vært så plaget av acne på ryggen at det har vært vondt å lene den inntil rygglener på stoler. Aller verst var det i tenårene, men bildet over til høyre tok jeg 22. januar 2015, nesten 25 år gammel. Bilde over til venstre tok jeg i dag, ni og en halv måned senere. Dette er en fullstendig uredigert sannhet, og jeg er visst litt blekere i januar enn i oktober. Jeg vet at jeg har fått kontroll over hudproblemet og at huden min har blitt så ufattelig mye bedre, men å se forskjellen satt opp i mot hverandre får det til å gå frysninger igjennom meg.
X-antall styrketimer har også gjort seg synlig. 

– YES! –

Jeg har i mellom de to bildene fått profesjonell behandlig hos hudlege, dessverre for meg fikk jeg ikke den behandligen jeg trengte før jeg hadde slitt med acne i 9 år. Jeg har følt meg som rene forsøkskaninen innen acneprodukter, alt i fra kremer, tabletter til p-piller. 

Selv ansiktet er fri for de vonde utbruddene! Det umulige var altså mulig. 
Jeg klarer så vidt å sette ord på hvordan det er å – etter ni år – få kontrolll over huden, noe jeg ikke trodde var mulig. Men det er en setning som står i hodet på meg og det er – Jeg kan ha åpen rygg i brudekjolen! Jeg han ha åpen rygg!! – og så får jeg tårer i øynene igjen. 

I tillegg til behandlig hos hudlege har jeg tatt SkinRepair, et kosttilskudd som inneholder ulike virkestoffer som huden trenger for å fornye seg og holde seg ved like.  Jeg har stor tro på at behandlinger fungerer bedre om behandlingen skjer innen i fra og ut, for det helper lite å tørke ut en kvise med tannkrem eller en reseptbelagt salve, om kilden til problemet ligger et helt annet sted. 
“Vi er hva vi spiser”, viste seg også svært godt i min hud, alkohol og fet mat ga meg enda flere kviser. Hormoner spilte også i stor grad inn, og da var det lite en savle kunne gjøre for meg, annet enn å koste penger, gi meg svie og ødelegge sengetøy og håndklær. 

Et kosttilskudd kan være med på å gi deg de rette ingrediensene for å optimalisere enn sunn helse, men et kosttilskudd skal ikke være en erstatning for en variert kost, ei heller er kosttilskudd en behandlig. Ved problemer slik jeg hadde så kreves det profesjonell hjelp over tid. 

Nå har det snart gått tre måneder siden avsluttende behandlig hos hudlegen, så det viktige for meg nå, er å kunne opprettholde hudens balanse. Det er noe jeg gjør ved å ta SkinRepair daglig.

Ved å ta SkinRepair daglig vet jeg at huden får de byggeklossene den trenger for å opprettholde en normal hud. For meg som har slitt med acne i så mange år, er det nesten en selvfølge at jeg vil legge opp til et optimalt næringsinntak for hudens byggeklosser. 

Hvis du ønsker å lese mer om kosttilskuddet SkinRepair, eller om du ønsker å bestille det hjem, så gjør du det her! 

PS: Ved å bestille blir du abonnent, men det er ingen binding. Abonnemetet kan sies opp ved å kontakte kundeservice på telefon eller e-post. Kampanjepris gjelder kun første levering. Det er 30 dagers åpent kjøp.


– Speiltvillingene på Facebook – 

35 kommentarer
    1. Hvilken behandling fikk du hos hudlegen egentlig? Regner med at det er det som har gjort den største endringen. Har selv slitt med samme problemet, men kanskje ikke i like stor grad. For meg hjalp det å begynne på p-piller (mercelon) som inneholder et eller annet som motvirker kviser.
      Er forresten veldig tøft av deg å stå fram med dette problemet.

    2. Så flott innlegg! Men kan jeg få spørre; tok du reseptbelagte tabletter foreskrevet av hudlegen? Tenker at det har litt å si for resultatet på ryggen også 🙂 Uansett, du er bare helt fantastisk nydelig. Og det er ikke vanskelig å se at du har gjort en stor reise det siste året, både med hud og muskler/vekt! Det er virkelig imponerende 🙂

    3. Ane: Ja, det har jeg gjort, og det er også derfor jeg skriver at jeg har fått behandling for hudproblemet mitt hos en spesialist. SkinRepair er jo ikke en behandlig, men et kosttilskudd som opprettholder og optimaliserer hudens evne til å fornye seg. 🙂

      Det er en stor endring, og jeg har aldri følt meg bedre <3

    4. Julie: Jeg har valgt å ikke skrive om behandlingen jeg fikk fra hudlegen, ettersom jeg oppfordrer til å dra til hudlegen og la hudlegen få avgjør en behandlig utifra hver enkelts situasjon og tilstand 🙂 Min behandlig fungerer nødvendigvis ikke på en annen, akkurat som at de p-pillene ikke gjorde noen bedring hos meg 🙂 For jeg har prøvd litt av hvert.

    5. Celine: Jeg har valgt å ikke skrive om behandlingen jeg fikk fra hudlegen, ettersom jeg oppfordrer til å dra til hudlegen og la hudlegen få avgjør en behandlig utifra hver enkelts situasjon og tilstand 🙂 Min behandlig fungerer nødvendigvis ikke på en annen 🙂

    6. Flott innlegg av en flott dame 🙂 Blir stolt av kvinner som er villig til å dele ikke bare skryt, men også plagsomme ting med kroppen. Jeg har selv hatt veldig god erfaring med dette produktet. Har brukt det nå i ca 3 mnd da jeg slet med fryktelig tørr hud, samt grå, gusten hudtone særlig i ansiktet.Jeg har fått en boost av glød en fin gyllen hudtone som jeg ikke har hatt selv om jeg brukte både dyre retinolkremer samt fruktsyre. Hudpleieren min fikk se esken min med Skinrepair og hun sa at ingrediensene er veldig bra for huden, både A vitamin og kollagen er visstnok viktige for hudens optimale tilstand.

    7. Har du fått behandling hos hudlege, så er det ganske så misvisende å gi et produkt du reklamerer og får penger for å omtale æren.

    8. Charlotte: Da tror jeg du har misforstått, jeg understreker at jeg har fått beghandlig for mitt hudproblem hos hudlege, men det er fremdeles viktig å passe på huden når en behandlig er ferdig 🙂

    9. Bilde til høyre var som å se min egen for bare et år siden. Forsøkte x antall kremer og reseptbelagte piller før jeg fant redningen min; p-pillene diane! Ryggen min er blitt helt fin etter å ha gått på de i to år. Dukker opp en kvise i ny og ned, men ingenting i nærheten som før. Min rygg var mye verre enn din til høyre på det verste.. Tviler ikke på at du kommer til å få en unik og vakker brudekjole med ÅPEN rygg! 🙂
      Ellers synes jeg dette kanskje blir en litt misvisende annonse. Greit at pillene kan være med å opprettholde resultatet, men tviler på at noen som har store hudproblemer vil ha nok med bare disse pillene. Vet at du har skrevet at du har gått til hudlege i innlegget, men etter min mening burde du har fremhevet det helt i starten.

    10. Skulle ikke klokkevinneren trekkes den 30.Oktober? Finner ikke igjen innlegget som annonserte vinneren..

    11. Jeg kommenterer sjelden/aldri, og er en stor fan av bloggen din og alt du skriver. Men dette må jeg si var en veldig misvisende reklame. Du skriver som om SkinRepair er årsaken til at ryggen din er blitt aknefri, og legger til, nærmest i en bisetning, at du også har fått profesjonell hjelp mot problemet. Jeg tror i aller høyeste grad at grunnen til at du har fått bukt med akneproblemet ditt, ikke skyldes SkinRepair, men nettopp resepten du fikk hos hudlegen din. Misforstå meg rett; det er helt ok at du reklamerer for SkinRepair, men du trenger ikke villede leserne dine..

    12. Slenger meg på det med at det blir misvisende.. Når jeg leste dette tenkte jeg “okei da, nå som flere bloggere sier det så kanskje jeg skal gi det en sjanse”, siden huden min plutselig har blitt så fæl. Starten av innlegget ditt, og bildene, antydet jo veldig at dette bare skyldtes tablettene. Hvis du har vært hos hudlege og fått mye behandling, så er det jo klart det som har vært hovedgrunnen til bedringen. Som du skriver i kommentarfeltet har pillene vært bra Etter behandlingen, men det er jo noe helt annet. Jeg digger deg og synes du pleier å skrive så flott, men det her ble faktisk veldig misvisende..

    13. Du kan ikke påstå du understreker at du også har gått til hudlege, du nevner det ja, men gjennom hele innlegget får vi lesere inntrykk av at dette er resultater etter at du har brukt skin repair. Og det blir helt feil. Jeg regner med at det er isotretinoin du har gått på, og isåfall vet du like godt som meg at det er denne kuren som har gjort hele jobben for at huden din har blitt så fin. Så å blande det inn i et reklameinnlegg om kosttilskudd, får så og få det til å se ut som at det er dette kosttilskuddet som har gitt deg di resultatene er rett og slett frekt ovenfor leserne dine. Her gjorde du en feil og det syns jeg du skal rette opp i.

    14. Generelt er jeg ikke tilhenger av reklame via bloggere. Alle vet bloggere får betalt for slik reklame, så da minsker troverdigheten.
      Men her lures leserne trill rundt ettersom du har tatt annen behandling i tillegg.
      Bare det å sole seg gjør underverk for enkelte sin hud (du er jo kjempebrun på siste bilde)
      Dette var ikke greit.

    15. Forhandler av hudpleieprodukte: Jeg beklager om det blir tolket feil her. Jeg har hatt bedring av SkinRepair, som jeg hadde brukt 6 månder før behandling, og jeg nevner at jeg har fått behandling for hudproblemet, og at SkinRepair ikke er en behandlig men et kosttilskudd som sørger for å gi kroppen en riktig kilde til hudens fornyelse.

      Om mitt problem igjennom 9 år med acne hadde vært løst med litt solarium, så hadde jeg vært et lykkelig menneske 🙂

    16. Teit reklame innlegg, så misvisende at det går ann. Kanskje du skal begynne med å skrive at du har vert hos hudlege og fått hjelp men i tillegg går på disse? Reklame for alle penga

    17. Josefine: Jeg har gjort om på teksten, så jeg håper den ikke er misvisende lengre, det var ikke hensikten, og jeg var sikker på at jeg hadde gjort meg forstått 🙂

    18. Utrolig misvisende av deg. Du har åpenbart gått i behandling og fått isotretinoin, da det er det eneste allmennpraktiserende leger ikke kan foreskrive. Om du selv har vært plaget med acne i 9 år er du sikkert godt kjent med hvor desperat man blir etter løsninger som er lett tilgjengelige når antibiotikakurer, salver og andre reseptbelagte medikamenter ikke gir effekt, og det er utrolig korttenkt av deg å reklamere for et produkt som overhodet ikke har sammenheng med bildene over. Jeg har selv gått på isotretinoin og er kvitt både acne og arr, og har ikke hatt et eneste utbrudd i etterkant. Skulle gjerne vært forut alle årene hvor jeg desperat forsøkte alle andre løsninger, for det hjelper ikke for noe! Henvis til lege og skjerp deg. Håper flere klager deg inn for dette.

    19. Dette var så fint å lese, gir oss andre llitt håp! 🙂 Har selv slitt med at en føler seg som en forsøkskanin. Begynte på isotretinoin, og har tatt min 3 kur nå.. Alle har vært på 6mnd, så nå først mener de at de røde nuppete jeg har ikke er kviser, som jeg har forsøkt få frem de siste to årene. jeg er atopiker og har vært superflink med både mat, kremer og trening. Men for to år siden fikk jeg store problemer med huden, har brukt uendelig mye penger på dårlige hudleger og flere titalls timer med gråt og frustrasjon forran speilet. Har ikke vært en av dem med best selvtillit, men jeg klarte fint å gå uten sminke..noe jeg nå i senere tid ALDRI gjør…drømmen var å gifte seg i blondekjole med åpen rygg…oe jeg ikke kan se for meg nå!
      Ser at du ikke vil fortelle hvilke behandling du har fått…..men jeg lurte bare på om du slet med pigmentering, og om dette finnes en behandling for? For min rygg er et eneste hvitprikket mareritt! :/

    20. Først og fremst: SUPERT at du endelig har fått bukt med et vanskelig hudproblem.
      MEN- for andre som sliter like mye som du har gjort med huden,og leser innlegget ditt og tenker at SkinRepair kan være redningen- blir det veldig,veldig feil. Du burde heller vært ærlig på at det faktisk er hudlege og Isotretinoin som er redningen,dette vil spare mange for både penger og frustrasjoner. Og jeg tenker at du av alle,i og med du vet SÅ godt hva vrang hud kan gjøre med selvfølelsen,bør være ærlig på dette,i stedet for å være med på å føre folk bak lyset. Dette er bare trist,og jeg personlig ble så utrolig skuffet av å lese dette innlegget.
      Du virker som ei veldig oppegående og fornuftig jente,så jeg håper du tar til deg noe av dette.

    21. Man leser fra venstre til høyre i Norge, så med før og etter-bildene, så ser det ut som du har blitt mer plaget med acne etter behandlingen.

    22. Anonym: Det er virkelig en veldig stor plage og slite med dårlig hud.
      Jeg har ikke fått noe pigmenteringer nei, og jeg vet ikke om det finnes noen behandlig for det. Det er egentlig grunnen til at jeg ikke vil skrive om min behandling, siden jeg ikke kan fortelle om bivirkninger og behandlinger i andre formen. Mitt råd er bare å prate med hudlegen, som er den eneste som virkelig kan dette <3

    23. Sofia: Jeg tar kritikken til meg. Men jeg prøver ikke å si at SkinRepair var behandingen mot acne, men jeg tar det for å opprettholde og gi huden de byggeklossene den trenger for å kunne oppretteholde det gode resultatet. Jeg er faktisk veldig glad i produktet, og det står jeg for, hvis ikke hadde jeg aldri skrevet om det.

    24. Dette synes jeg faktisk var utrolig dårlig gjort. Om du har gått gjennom 9 år hvor du har følt deg som forsøkskanin med diverse midler som ikke hjalp, burde du forstå hvor fortvila folk er i en sånn situasjon, og ikke la deg selge med en sånn misvisende reklame.

    25. Hei!
      Hvordan vet du at det er SkinRepair som har gjort forskjellen for huden din, og ikke behandlingen fra hudlegen?
      Kjenner jeg har lyst til å prøve SkinRepair, men kan jo være at det er behandlingen som har gjort susen for din del.

    26. Hvorfor ikke bare droppe å lese innlegget og droppe å kommentere om det var så fælt de fleste av dere skriver. Skoli er glad for at hun har har fått bukt med det. OGSÅ med hjelp av lege. MEN skin repair også. Mange andre har brukt dette med god virk. Leser sjeldent slike annonser på blogger men denne var da helt ok.. Gratulerer med strålende flott hud:)

    27. Maria: Det er behandlingen hos hudlegen som har fått bukt med hudproblemet mitt. Nå som jeg er ferdig synes jeg det er viktig å opprettholde huden, og det gjør jeg ved å bruke SkinRepair 🙂

    28. Hei jeg har slitt med det samme problemet over hele ryggen får bare beskjed om ta kremer som ikke hjelper stort. Var hos hudlege i høst som sa at det var et sjeldent utslett hva burde jeg gjøre
      dette problemet gir meg dårlig selvtillit og jeg blir deprimert når jeg ser på meg selv

    29. Hei. Ble først suuuuper glad når jeg så dette innlegget da jeg har hatt problemer med hunden i MANGE år. Etter 1000 vis av kroner på produkter fikk jeg endelig time til hudlege og begynte på en pillekur. Bare etter uker ble huden mye bedre, etter to runder (6mnd) var jeg helt kvitt problemet. Men nå etter 2 år uten begynnner problemet å komme tilbake. Syntes derfor der er litt misvisende av deg å gi disse tablettene æren, når det nok er kuren hos hudlege som er løsningen. Du selv vet sikker hvor frustrerende det er å prøve dive ting mot alle siden du har lest at folk anbefaler det så virker det ikke på deg. Ikke la andre gjøre den samme feilen.

    30. Jeg må bare takke deg for tipset om SKINREPAIR. Takket være deg så har jeg blitt kvitt all akne i ansiktet!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg