Hudproblemer?

Bedre hud fra innsiden og ut! 

Det er på tide med en oppdatering på SkinRepair som jeg begynte å bruke for et halvt år siden. Mange har etterspurt dette innlegget, så det er på høy tid. 

Annonse

SkinRepair er et kosttiskudd som inneholder ulike virkestoffer som huden trenger for å fornye seg og holde seg ved like. Nå i vintersesongen blir huden vår tørr, og da er et ekstra påskudd av næringstoffer for hudet det vi trenger. Selv har jeg fra tenårene hatt store problemer med acne, men til tross for at jeg på den tiden oppsøkte lege så fikk jeg beskjed om at jeg var i en alder der det var så normalt at de ikke ønsket å gjøre noen spesielle grep. Noen savler fikk jeg allikevel på resept. 

Siden jeg var 14 år har jeg altså brukt diverse kremer, reseptbelagte og ikke. Noen av salvene svei mer enn de fungerte. Den siste salven jeg fikk på resept for litt under ett år siden, ødla halvparten av håndklene og putetrekkene mine, etter som salven bleket alt jeg rørte ved. 

Når jeg da ni år senere har store deler av ryggen dekket med arr, så sitter jeg så klart igjen med en følelse av at de salvene verken var verdt kroner, tid eller svie. 

Det er en stor bariere for meg å dele et bilde av ryggen min på denne måten, men jeg har godtatt at det er slik min rygg er og har vært i mange år. Den er ikke perfekt, men så lærer man å tilpasse seg det en ikke er så fornøyd med. 
Jeg trur min største frykt for å vise frem acnearr har vært en innebygd redsel for at andre skal tenke “æsj, så ekkelt!”. I dag driter jeg mer eller mindre i det, og jeg håper at jeg kan få andre med acneprolemer til å se at de ikke er alene og føle seg litt bedre ved å se at ingen er perfekte. 

Det var min lille bakgrunnshistorie på hvorfor jeg ønsket å teste ut SkinRepair, som virker fra innsiden og ut – noe jeg har betydelig større tro på. Det vi putter i oss viser seg i huden, en kveld med alkohol resulterer i kviseutbrudd to dager senere. Mye usunt = akkurat det samme. Så da virker det jo logisk at ved å gi hjelpen innenfra så vil resultatet også bli bedre. 

Det har det også blitt! Jeg er veldig fornøyd. Acnearr vil jeg nok for alltid ha, og en og annen kvise får jeg alltid i forbindelse med mensturasjon eller en festkveld. Men jevnt over er huden min godt fornøyd med kosttilskuddet tilrettet nettopp huden. 
Å ta to tabletter er også enklere enn å skrubbe, og smøre med ulike salver på rygg, bryst og ansikt, morgen og kveld.

SkinRepair er en trygg og anerkjent serie som er produsert i Norge med høy kvalitet og følger de strenge kravene i EU for ingredienser i produktet. 
Huden min har normalisert seg etter bruken av SkinRepair, noe som er helt fantastisk. For å legge sminke på et tørt ansikt er ikke enkelt, og enda verre er det å legge sminke over en stor samling kviser. I dag kan jeg sminke meg mye raskere, og resultatet blir så mye penere. 

For deg som ønsker å prøve SkinRepair

PS: Ved å bestille blir du abonnent, men det er ingen binding. Abonnemetet kan sies opp ved å kontakte kundeservice på telefon eller e-post. Kampanjepris gjelder kun første levering. Det er 30 dagers åpen kjøp.

 

GOD HELG!! 

 

29 kommentarer
    1. Har en kjæreste som er veldig, og da mener jeg veldig, plaget med kviser og arr etter dette. Både i ansikt, skuldre og hele ryggen. Hvor fort virket dette på deg?
      Han er et talent i både fotball og langrenn men under NM i langrenn for noen år siden fikk han kommentarer på ryggen hans som gjorde at han la skiene på hylla.. Vil så gjerne at han skal være fornøyd med seg selv, for han er helt utrolig på alle måter

    2. Ååå, tusen takk for at du delte! Jeg har slitt med det samme som deg (og i ny og ne fortsatt) og min rygg er helt lik. Du er ei så flott jente, på så mange måter! Sånn har det blitt for oss, og det må vi leve med. Man kan vel kanskje sammenligne det med et strekkmerke? Flotte er vi læll <3

    3. For en lettelse å se at det er noe som faktisk virker. Har selv slitt med dette siden tenårene. Føler du det har hatt stor virkning? Og hvor lang tid tok det eventuelt før virket?
      Takk for at du deler og god helg 🙂

    4. Ååhh! Har akkuratt samme problemet på ryggen..har aldri vært helt komfortabel i genser med åpen rygg/bikini/stroppløs kjole og sånn.. Høres nesten slemt ut, men glad det er fleire med samme problem 😟

    5. Har lurt lenge på å prøve dette, men har vært veldig skeptisk til at det har noen effekt. Jeg har også “samme rygg” som deg, og skammet meg så mange år, spart til langt hår for å dekke det og har ikke brukt singlet på årevis. Takk for at du deler, du gir meg mot til å “drite” litt mer i det og akseptere at jeg må bare lære å leve med det.
      SkinRepair skal absolutt testes ut:-)

    6. Så bra du er fornøyd 🙂 🙂
      Ingen er perfekte, selv om det noen ganger kan virke slik fra utsiden. Jeg har selvskadingsarr (fra noen tøffe år), men de synes ikke så godt lenger :p 🙂 Jeg er ikke flau over dem, men heller ikke stolt. De er der, sånn er det bare, og det er helt greit 🙂

    7. Sikkert et år siden jeg først kommenterte på en blogg (din!), får du meg nå til å kommentere for andre gang.. Tusen takk for at du deler! Jeg har slitt med acne på ryggen så lenge jeg kan huske, og selv om jeg ikke tenker på det så ofte som jeg pleide lenger, så har det påvirket livet mitt i stor grad. Jeg er sosial og trygg på meg selv og har vært det i flere år – men bare så lenge jeg er påkledd. Altså blir det ikke mange strandferier, eller menn, på meg..! Det betyr faktisk utrolig mye at du deler dette. Det er på tide å bry seg mindre og leve mer! 🙂 Takk takk takk. Og du er vakker altså!

    8. Anonym: Det er et produkt som fungerer bedre jo lengre det brukes. Slik er det jo også med alle behandlinger jeg har hatt for acne. Det tar tid før huden fornyes, og det tar tid før huden får renset seg selv.

      Veldig synd å høre om Langrenn historien. Veldig trist at det har ødelagt så mye for han.. 🙁

    9. Anette: Det tar en stund før du får synlig resultater, for huden bruker tid på å fornye seg. I tillegg så går det gradvis, så jeg våknet ikke opp en dag uten kviser. Men nå etter seks måneder er huden mye bedre enn den var før jeg startet. Siden jeg har gitt opp kremer og antibiotia så må det jo være kosttilskuddet som har gitt en god effekt på min hud 🙂

    10. Anette: Jeg velger også kjoler med tett rygg, selv om det finnes alt for mange sinnsykt fine kjoler med åpen rygg! Men men, det kunne vært så mye verre 🙂

    11. Monica: Det er kjedelig når det ødelegger så mye av selvbildet. Jeg vet jo veldig godt hvordan det føles og jeg viser ikke frem ryggen min mer enn jeg må, men det er noe med å la det gå, for som sant er så er det nok vi som tenker mest over det. Andre registrer det kanskje ikke en gang, i hvert fall ikke på den måten vi er redd for at de gjør 🙂

    12. L Anette: Nå ble jeg så glad! Heldigvis er det ingen gutter/menn jeg har vært sammen med som har oppfattet acne som et problem, ingen har faktisk sagt noe stygt om det i det hele tatt. Det er nok et fint bevis på at det er vi selv som er mest opptatt av hva andre skal tenke. Det er jo ikke akkurat noe vi kan noe for.

    13. Hei Stine. Jeg er nå snart 35 og har slete med acne siden jeg var 14. Min rygg så også ut som din. Jeg har sikkert prøvd alle kosttilskudd, kremer, behandlinger o.s.v, o.s.v og svidd av 1000 vis av kroner på hudbehandlinger. Jeg vet du sikkert har veldig troen på dette, jeg husker følelsen av håp hver gang jeg skulle prøve noe nytt, men dette har vært på markede i sikkert 15 år +, dette er bare en ny versjon i en ny innpakning og jeg beklager…det funker ikke.Det vil ikke påvirke hormonene i kroppen din og det er disse som roter det til for oss. Jeg mener ikke å knuse håpet ditt, men tipse alle om noe som faktisk kan funke og som reddet meg. Det tok meg bare over 20 år å finne ut av det;) Hvis du bruker p- piller, bytt over til merket Diane. Du vil merke enorm forskjell etter 6 måneder( det vil ta litt tid). Jeg har nå gått på dem i 3 år..jeg får en kvise i ny og ne, men acne er helt vekk.. Jeg har kanskje hatt 3-5 kviser på ryggen de siste 3 årene og den var full før:) Det finnes også legemidler, men p-pillene fungerte så bra, at jeg aldri trengte over på dem, jeg hører de er veldig harde på kroppen. Ta kostillegg også, de kan umulig gjøre skade, men hvis du vil knekke acne, så må du dessverre kontrollere hormonene.

    14. Yvonne: det er vel det at det er så forskjell fra folk til folk på hva som hjelper og ikke at acne er et så stort problem for mange. Diane hjalp ikke meg, antibiotika hjalp ikke det heller. Det er helt klart hormonstyrt, men også et resultat av hva jeg putter inn i munn 🙂

    15. Som andre har skrevet her, er “lettet” over at andre også sliter med acne på ryggen. Ingen av mine venninner sliter med acne problemer, iallefall ikke på ryggen. Har slitt med det siden kvisene startet rundt 12 års alderen, og er nå 22 og ser lite bedring. Hos meg er det enten eller, er det ikke ryggen, så er det i ansiktet og omvendt..
      Tusen takk for at du ville dele dette med oss!! Jo eldre jeg blir, jo mer klarer jo å drite i hvordan ryggen min ser ut, selv om jeg fortsatt skjemmes. Men jeg tror jeg trenger er par år til før jeg virkelig klarer å føle meg komfortabel i min egen hud. Men det hjelper virkelig på selvtilliten å vite at andre klarer å drite i det, en dag kommer jeg dit også! Du er nydelig Stine! 🙂

    16. Vil virkelig anbefale folk å prøve Isotretinoin (tidligere kalt Roaccutan). Har prøvd i flere år med kremmer, diane, skin repair for et par år siden, og antibiotika. Eneste som kanskje klarte å holde det litt i sjakk var diane men sluttet i frykt for blodpropp osv og da gikk det ikke lange tiden før det var tilbake til normalt. Har desverre fortsatt en del arr på ryggen og i ansiktet da det ikke er så lenge siden jeg sluttet på pillene men har sett at gamle arr forsvinner med tiden om de bare er “misfargede arr” 🙂 Fint å se at det ikke bare er jeg som sliter med dette og synes det er veldig modig av deg å legge dette ut, Stine! Tror ikke jeg hadde klart det.

    17. Jeg vet jeg høres kranglete ut nå, men jeg slet skikkelig. Jeg snakke med flere leger og ble også sendt til hudspesialister og de var alle veldig klar på at kostilskudd ikke kunne hjelpe mennesker som slet med alvorlig Acne. De kunne muligens hjelpe på den måten at man slappet litt av og at stressnivået sank, som igjen påvirket hormonene, men dette ville ikke vare over tid. Såklart kan også leger ta feil, men de var ganske oppgitte over kommersielle krefter som utnyttet folk i slike situasjoner for å tjene penger og kanskje hindret folk fra å oppsøke profesjonell hjelp. Som sagt kan alle som vil prøve, gi det et forsøk. Forskning har jo kommet langt, så kanskje de har funnet noe som fungerer nå som de ikke hadde når jeg fikk hjelp,men jeg vil allikevel anbefale alle som virkelig sliter med dette om å snakke med fastlegen sin, for de kan hjelpe med riktig veiledning.

    18. Hei! Takk for at du deler, jeg kjenner meg så igjen i acneproblemene, jeg har også kviser på rygg, skuldre, brystet og ansiktet, og begynte å prøve skin repair for 2 mnd siden. Har vært flink å tatt de hver eneste dag og må med hånden på hjertet si at jeg allerede har merket stor forskjell, mest i ansiktet. En kjempe lettelse, og håper at det bare blir bedre og bedre 😃

    19. Har også slitt med acne i mange år, og har prøvd alt fra salver til tabletter. Ser at Isotretinoin (tidligere kalt Roaccutan) er anbefalt av noen over, og tablettene funker, men er veldig sterke. Når jeg gikk på de måtte jeg ta graviditetstest og blodprøve hver måned, fordi de er skadelige for foster og lever. Etter kuren ble jeg lovet at kvisene aldri skulle komme tilbake, fordi den tok knekken på talgkjertlene i huden. Men vips så kom kvisene tilbake… Etter noen år begynte jeg atter en gang på denne kuren, men hadde da ikke fått beskjed om at jeg ikke kunne drikke alkohol samtidig som jeg gikk på disse tablettene, så jeg fikk utslag på leverprøvene mine. I og med at jeg hadde en russetid foran meg på den tiden, valgte jeg å ikke fortsette på tablettene. Har gått på Diane i noen måneder, og opplevde det som positivt. Fikk mindre kviser, men hadde fortsatt store utbrudd før mens. Prøver nå å bli gravid, så kan ikke bruke noen av kvisemidlene som har funger på meg tidligere. Satser på at hormonforandringene i kroppen gjør underværker den dagen jeg faktisk blir gravid, hvis ikke er det ikke håp for meg og kratertrynet…
      Kan gravide forresten gå på denne kuren du anbefaler? ☺️

    20. Håper du fortsatt renser ansiktet morgen og kveld, for smuss, fett og dagens bakterier. Kosthold og vitaminer hjelper godt, men rens er og bra.

    21. Jeg fikk bedre hud etter jeg slutta å drikke melk 🙂 fikk høre at det er en del hormoner i det :)å slutte litt med sjokolade. Men folk reagerer på forskjellige ting å ikke alt fungerer på alle 🙂

    22. Er det denne du fikk annbefalt av hudlegen? Denne SkinRep. ?? Eller er denne for glattere brunere hud? Virsker på godt voksen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg