Matchende koseklær – hjemmesydd

I dag kommer det en liten smakebit på hva som er å vente i ukens syskole innlegg. Selve syskole innlegget kommer i morgen. Denne dagen har jeg jobbet for avisa, skrevet til bloggen, og rukket å lage nytt mønster, pluss “steg for steg” bilder til syinnlegget. Alt det før jeg hentet jentene i barnehagen kl 15. Så var det middagslaging og turn på jentene. Nå mangler det bare at jeg får jobbe med litt skole, så kan jeg legge meg for kvelden med en følelse å ha gjort alt jeg burde gjøre på en dag. – tenk om alle dager var som denne!

Hele antrekket jentene har på seg her er hjemmelaget, og super komfortabelt. Jeg mangler genser i syoppskriftene mine til barn, så det var virkelig på tide at jeg fikk laget mønster og veileding på en enkel genser nå. Det er jo også et plagg som kan sys til begge kjønn. 

Les også: 

– oppskrift på å sy luer 
– oppskrift på å sy haremsbukser


– Speiltvillingene på Facebook – 

20 kommentarer

Siste innlegg