Kollasj #ROMFAVORITTEN

Gårsdagens innlegg nummer to rakk jeg aldri å bli ferdig med, da mamma plutselig kom på kaffebesøk. Så da kommer det nå i stedet, og dette innlegget gleder jeg meg til å vise dere. 

For to uker siden vise jeg frem mitt favorittrom i huset, samtidig laget jeg en emneknagg på Intagram #romfavoritten, og spurte om dere ville dele favorittrommet sammen med meg. I dag har enmeknaggen blitt delt på 104 favorittrom, og i går satt jeg og drømte meg bort i mange fantastiske hjem. Det var mer inspirerende enn å sitte og blad i Vakre Hjem & Interiør. 

Jeg har derfor laget en kollasj med flere av de fantastiske bildene som er delt, og jeg kjenner inspirasjonen boble over! 






Jeg håper at enda flere vil dele sine favorittrom på Instagram med #romfavoritten. Det finnes så mange forskjellige stiler, og det gjør hele denne emneknaggen så unik. 

Hvis interessen for å dele rom fortsetter vil det komme flere inspirerende kollasj på bloggen 🙂 Og så er det jo bare å ta en titt på #romfavoritten, for det er flere bilder som ikke ble vist frem her i dag. 🙂 

Ha en fin fin dag. 
Og siden det er Instagram-snakkis, må dere gjerne følge oss på SPEILTVILLINGENE 

9 kommentarer

Siste innlegg