Vilde ett helt halvt år!

Det er rart hvordan denne jenta som ble født sist uke, allerede har rukket å bli et halvt år! 😲 Men det har uten tvil vært mitt livs beste halvår.

Kjære lille mirakeljenta vår 🖤

Dagene med deg er helt klart travle, men du bringer så mye positiv energi hver eneste dag at ingen dager er verken kjedelige eller slitsomme . Hele du er som tusen solstråler. Så blid og fornøyd at jeg nesten ikke tror det er sant. Du våkner hver morgen med det største smilet jeg har sett, og når du legger deg om kvelden hører vi deg synge til kosen din før du gnir den mot øynene og sovner.

Det beste du vet er å sove eller se på dine tvillingsøstre som kan underholde deg til det kjedsommelige, men ikke for deg. Øynene dine glitrer like herlig på den tiende runden med “bæ bæ, lille lam”.  Du tar inn verden foran deg ved å lytte og se, og din tålmodighet er større enn størst.

Den lille valpen ved navn Alba har flyttet inn i livene våre, og det er noe helt spesielt å kunne introdusere deg for denne firebente vennen vår, tanken på at dere skal få vokse opp sammen er fantastisk. I dag er dere slettes ikke så ulike heller. Etter en time med lek og moro sovner dere som synkroniserte “tvillinger”, når dere trenger kos og nærhet klynker dere begge to, og om natten vekker dere meg på tur og orden.

Ditt lille vesen minner oss daglig på det vakreste som finnes i denne verden, nemlig den uendelige kjærligheten som eksisterer i oss alle. På en fortryllende måte har du flettet kjærlighetsbåndene mellom oss andre i huset enda tettere sammen

– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

5 kommentarer
    1. Sååååå nydelige begge to 😊

      Utrolig hvor fort tiden går. Det er på barna man virkelig ser det 😊

      God jul til deg og dine 🎄

    2. Hun er bare så nydelig😍 Og jeg syns det er så rart, men sønnen min på 9 mnd ligner faktisk litt på henne sånn ved første øyekast. Er ett eller annet som minner litt om han når jeg ser bilder av lille Vilde 😊 Og ja, tiden går så fort! Jeg husker at jeg så frem til den dagen han ble et halvt år, og i går ble han 9 mnd! Snart 1 år og barnehagestart neste måned. Nesten ikke gøy én gang 🙈

    3. Kan du vise noen bilder av Othilie og Olivia da de var 6 mnd?
      Sånn ved siden av bilder av Vilde for å se hvor like de er.
      For de er jo ganske så like.

    4. Hadde vært moro med noen sammenlikningsbilder!! Hvor lik er hun søstrene sine da de var 6 mnd? For mitt øye ser de ganske like ut. Men kanskje ikke for dere som er foreldrene og kjenner dem litt bedre 🙂

    5. Hun her HELT nydelig. Har lest bloggen din siden tvillingene ble født, og det er så rart. Nå er minstemann 6 mnd. Herremin. Så skkjønne jenter!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg