Vi har begynt å pynte til jul

Reklame | Ellos

– All I want for Christmast is you –

Endelig kan jeg vise fram noen av julenyhetene inne på ELLOS! For Vilde og jeg har allerede startet julen. Rabattkode finner du også i innlegget 😀

Med julelys og julekos

Det er så klart fremdeles tidlig å pynte til jul, men jeg har begynt med å lage Den Kreative Julekalenderen som kommer i desember, og da må rett og slett julen inn på samme tid. Nissene skal få vente en god stund til, men noen julekuler og julestjerner må visst til. Spesielt betatt er hele gjengen av den magiske julekulen fra Snøfall.

Siden vi bygger hus på kveldene i disse dager, er jeg redd for hvor brått julen kan kommet, og derfor har jeg allerede begynt å gjøre meg litt klar. Jeg har allerede nå funnet den perfekte julekjolen, og da jeg kom over denne pyjamasen med matchende til liten var jeg solgt!

NY RABATTKODE HOS ELLLOS 

Koden: 403461 gir 30% avslag på dyreste vare inne på Ellos, og nå har julenyhetene kommet for fullt. Tilbudet gjelder på ordinære varer, ikke møbler.

Tenkt at jeg allerede har funnet kjolen jeg skal gå med på julaften. Det kjennes så sykt godt, jeg som alltid står 23. desember og blar meg febrilsk igjennom skapet i håp om at det har vokt noen nye klær der siden sist.

Denne Maxi-kjolen er super elastisk, og har så høyt liv av jeg kan spise julemiddag til mageskinnet omtrent sprekker. Den er rett og slett vanvittig behagelig å ha på, og helt nydelig!

Et annen plagg jeg måtte klikke hjem er denne sykt fine tunika-blusen. Jeg vurderte lenge om jeg skulle ha den i rød, sort eller grønn, for de er alle mine favorittfarger, men jeg landet på rød, og den er bare så fantastisk fin!

En riktig god dag ønskes!


 

2 kommentarer
    1. Hvordan er den maxikjolen på str? Litt stor? Ser veldig fin ut. Litt dumt at lilla som du har er utsolgt da….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg