Vi er i MÅL

Det kjennes helt absurd, boka mi’ er omsider ferdig. Følelsene svinger som i en berg og dalbane, fra full ekstase til skjelvende nervøsitet. Jeg synes den har blitt så vanvittig fin, men er allikevel redd for hva andre vil si. Jeg håper jeg har skapt en bok som er helt unik, noe annet enn det folk har sett før.

Lanseringen som har vært så fjernt fram i tid, kommer plutselig så brått på, om bare kort tid åpnes det opp for forhåndssalg, og 2. september er boken ute i butikk.

Jeg er så vanvittig takknemlig for denne muligheten jeg har fått, det å få skape en hel bok har vært helt utrolig rått.
Plutselig er det blitt sånn at jeg ikke riktig vet hva jeg skal drive med. Med boken i mål, har jeg brått mye mer tid til rådighet, og det er jeg nå takknemlig for.

Jeg har hatt verdens mest tålmodige Vilde med på laget, i løpet av hennes første leveår, har hun tilbragt de fleste våkentimer, lekende på syrommet.

I går løftet mannen og jeg glasset til et stort SKÅL!

Som jeg gleder meg til å endelig kunne vise fram det siste året med jobb.


 Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

 

6 kommentarer
    1. Jeg gleder meg utrolig til å se ferdig resultat! Beundrer hva du får til, selv med ei lita hjemme som trenger all din oppmerksomhet. Du er et stort forbilde for meg <3

    2. Gratulerer så mye! Du imponerer veldig med å ha skrevet ferdig boken og sydd alle antrekkene, mens du har vært hjemme med Vilde (og de to andre jentene, huset, husbyggingen, dyrene og mannen!!!). Jeg lurer derfor på om du ikke kan skrive litt OL hvordan du har klart det? Jeg holder på med en masteroppgave, og innser at den ikke blir ferdig før babyen kommer..

    3. Gratulerer med ferdig bok!
      Gleder meg til forhåndssalg, denne boks må jeg ha!:-)
      Kan jeg spørre om hvor i Danmark dere er?:)
      Skal til Danmark selv om tre uker:-))
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg