UTROLIG

Reklame | Utroligsalven

Tre stykk nye Utroligsalver, det er ikke mer som skal til for å få meg til himmelen 😀 

For et par uker siden ble jeg spurt om å teste Utroligsalven, og fortelle om min opplevelse av den her på bloggen. Jeg nærmest hoppet i taket, for ikke bare er jeg kjent med Utroligsalven fra før av, den er om mulig det viktigste produktet jeg har i skapet, kun slått av tannkremen, som jeg føler er hakket mer nødvendig.

Du har vel hørt om Utroligsalven??!

Et stykk godt brukt, og en kliss ny

Den er nemlig UTROLIG, jeg mener det. Hele huset bruker den, hele tiden, og til alt. Den har fast plass i skapet, og nåde dem som tar den med og ikke setter den tilbake!
Det er uten tvil den aller beste salven på markedet og som nevnt, vi bruker den hele tiden, til alt, la meg ramse opp vår bruk av Utroligsalven: 

  • Såre lepper
  • Vonde munnsår
  • Kløende insektsstikk 
  • Sviende brannsår 
  • Tørre hender 
  • Tørre albuer
  • Rundt en skikkelig sår allerginese eller forkjølelsesnese 
  • Skrubbsår
  • Tørre og såre ruer 

LES mer om Utroligsalven på hjemmesiden HER 

Jeg bruker den også til å massere stive muskler, og da jeg gikk gravid smurte jeg inn de verkende og hovne føttene hver kveld. 
Ungene er helt gale etter den, mulig jeg har smittet de, men så fort de finner en prikk som kan ligne et insektsstikk blir det ikke bra før de får litt Utroligsalve på.

Utroligsalven lukter mildt av mint, og har den kjølnende følelsen som mint gir på huden, men helt uten å svi selv på de såreste områder. For å prøve å forklare det bedre så virker den slik at når jeg spører den på min skikkelig såre nese etter x-antall runder med snytepapiret så virker den veldig lindrende samtidig som den åpner opp nesen med den milde mintduften. 

På ettermiddag  i går da jeg satt med klær opp etter ørene, og en liste lengre enn sjiraffen selv kom jeg til å tenke på den gangen det bare var å raske med seg det som fikk plass i håndbagasjen og hoppe på et fly.

Nå kreves det langt mer planlegging, og på min lange liste var Utroligsalven høyt oppe.  Med en helt ny beholding i hus er en Utroligsalve godt plassert i stelleveska, og en i kofferten! 

Et produkt som derimot er helt ny for meg er Hælbalsam. Jeg sliter skikkelig med hæler som sprekker opp, noe som ligger til familien. Jeg filer og smører igjennom hele sommeren, men det blir aldri helt bra. Nå gleder jeg meg skikkelig til å prøve ut Hælbalsemen, for om den er halvparten av god som Utroligsalven, så tror jeg kanskje den kan være redningen på mitt problem 

Du finner alle produktene på Utroligsalven.no, og gode tilbud er det også! 

Nå skal vi nyte en veldig etterlengtet ferie i vår kjære naboland Danmark!

God sommer !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg