Tre kjoler – Tre anledninger

Reklame | Ellos

Kan noen snart gi meg en anledning til å bruke denne kjolen??! 

Nok en gang har jeg en deilig rabattkode inne hos Ellos! Min soleklare favoritt nettside. Servicen hos Ellos er så bra at jeg knapt har ord. Pakkene kommer i rekordfart, alltid, faktisk hender det jeg bestiller med ekspress levering på onsdag kveld om jeg finner ut at jeg trenger noe å ha meg førstkommende helg, og så langt har det aldri slått feil at værene kommer i tide.

Rabattkoden er: 435447 den gir 33% rabatt på dyreste vare eller 5% ekstra på varer som allerede er nedsatt. 

Denne måneden har jeg oppgradert klesskapet mitt med tre nye kjoler. Tre kjoler til tre helt ulike anledninger!

Den første ut, er denne helt sinnsykt lekre kjolen som skal få lov til å henge og skinne i skapet mitt til tiden endelig er inne for å feire livet!

Du finner kjolen min 

Andre kjolen ut er denne rustrøde hverdagskjolen som skled rett inn blant mine topp ti favorittklær. Jeg synes den er såå fin. Den er i tillegg den mykeste kjolen jeg eier, og det hindrer den ikke akkurat fra å bli en favoritt. Jeg kunne hatt 20 av den i forskjellige farger.
Selv har jeg den i en størrelse større enn jeg normaltsett bruker, 38/40. Jeg liker det løst og ledig, og med et belte på denne er den helt perfekt.

Du finner kjolen her 

Sist ut er denne sorte strandkjolen. Perfekt å tre over badetøyet på vei til stranden. Så enkelt og allikevel så fin!

Du finner kjolen her 

Husk at Ellos har et helt sykt godt utvalg av alt som er, badetøy, sommerklær og nyheter til huset.

Minner igjen om rabatttkoden som er: 435447 den git 33% rabatt på dyreste vare eller 5% ekstra på allerede rabatterte varer.

Shop hos Ellos her

5 kommentarer
    1. Hei!
      Har fulgt bloggen din kjempelenge, men er sjeldnere og sjeldnere innom. Er så og si bare reklame nå, kjedelig å klikke seg inn og så er 5 av de 7 siste innleggene reklame. Skjønner du skal ha inntekt selvfølgelig, men det blir i overkant for meg. Så lå takker jeg for meg, var gøy så lenge det varte!

    2. Jeg er litt enig med kommentaren over. Savner så veldig hverdagslige innlegg om familieliv, hvor du reflekterer over små og store ting. Bloggen har blitt mer og mer glossy, hvor er alle de jordnære innleggene som viser hvem du faktisk er? Konstruktiv kritikk fra min side her, jeg savner deg på ekte!

    3. Jeg signerer begge kommentarene over. Savner virkelig bloggen din sånn den pleide å være! Fullt forståelig at den ble nedprioritert da dere bygde et stor gårdshus helt på egenhånd, men hadde sånn håpet at bloggen skulle komme tilbake for fullt etter det. Klikker meg ofte inn her likevel, håper jo fortsatt at du kommer “tilbake” 😊

    4. Helt enig med de over. Syns det er kjedelig og dumt at det så og si bare er reklameinnlegg. De har jeg ingen interesse av å lese. Savner hverdagsinnleggene og de kreative innleggene. Håpe du kommer sterkere tilbake snart❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg