To så store jenter blitt

Reklame | XPLORA

I dag må jeg bare få lov til å rope ut et stort og høyt takk til XPLORA for at jentene våre har fått teste klokkene deres. I går hadde jentene glemt klokkene sine hjemme, og da det var gått 15 minutter siden de skulle vært hjemme sto jeg med verdens verste uro i kroppen og trippet i vinduet før skolen sendte melding om at de hadde kommet hjem fra skoleturen for sent til at de rakk bussen og at de var på SFO til neste buss kom.

Fy søren, hvor lange de minuttene var!

I dag var jentene hjemme på slaget 13:00, som normalt på fredager hvor de har kort dag, og i dag har jeg prøvde å gjøre opp for dårlig samvittighet igjennom hele hele romjulen. Mens de tok bussen hjem stelte jeg i stand til en peppekakedag med fokus på jul og hygge, for det har det vært stor mangel på denne desembermåneden.

Både mannen min og jeg har svært dårlig med reservelager om dagen, som Herman Flesvig så fint sa det i storyen sin: “Jeg er ikke utbrent, bare helt forferdig sliten, sånn helt skikkelig skikkelig trøtt, akkurat i dag”.  Vi bygger jo et hus når barna er lagt om kvelden og sover sjeldent mer enn 5-6 timer om natten. Det er så klart vårt valg, men også slik det må være noen måneder framover for at vi skal komme i mål.

Dessverre er det jo barna det til syvende og sist går ut over når foreldrene deres ikke har noe overskudd, så i dag var det bare helt fantastisk godt å kunne overraske de litt.

Det at barna faktisk tar bussen til og fra skolen er nok blitt det viktigste “friminuttet” mitt. Det betyr at jeg slipper å vekke Vilde og kle på henne for å dra hele gjengen ut av huset om morgen, og det samme om ettermiddagen, da skolen alltid er ferdig i Vilde sin daglur.

Det er her XPLORA-klokkene også har blitt utrolig viktig for meg. Den tryggheten det er å kunne ringe jentene, eller bli ringt til når de er på vei hjem kan nesten ikke beskrives. Jeg synes også det er utrolig fint at de ofte ringer pappaen sin som ikke er i nærheten av like mye hjemme som meg, bare for å prate litt selv om han er på jobb.

Det skal sies at jentene her maser om å få mobiltelefon, for da kan de spille på bussen, men selv om jeg ikke svarer det, så er det akkurat av den grunnen jeg er så glad i disse klokkene, som er uten spill og internett.

Jeg skulle egentlig ikke lage en hel spalte om disse klokkene, men jeg er bare så takknemlig for at det er laget et så genialt produkt til barn som er litt for små for mobil. Det er sjeldent jeg blir så engasjert i en ting, men disse føler jeg er redningen i hverdagen vår.

Det mange ikke vet om klokkene er også at når barna er på skolen så har vi stilt inn klokka på skolemodus fra foreldreappen. Det vil si at når jentene er på skolen får de kun brukt telefonklokka som en helt vanlig klokke.

Rabattkode på XPLORA 4 og XPLORA GO! 

Jeg har fått et ekslusivt tilbud fra XPLORA, det vil si et tilbud du ikke finner andre steder. Så det er en sann glede å kunne dele med dere rabattkoden: STINE

– som gir 200 kr i rabatt på XPLORA 4 og XPLORA GO. Koden varer kun til og med søndag 15.desember, da 16.desember er siste bestillingsdag for å garantere at du har klokken til jul.

Tilbudet gjelder kun hos xplora.no, ikke i butikker som forhandler klokkene.

 

4 kommentarer
    1. Elsker bloggen din, kommer titt og stadig innom for kreativ inspirasjon!
      Men lurte på en ting idag, romjulen er vell mellom julaften og nyttår? Den har vell ikke begynt enda. Heheh☺️

    2. Vi har disse klokkene, men har problemer at strømmen på de går veldig fort.. Kun noen få korte samtaler, og så er den utladet. Holder ikke lenger enn halvannen time max. Har dere merket noe til det? Syns det er litt kort tid ifht hvor lenge guttungen er ute å leker i helger osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg