To års bryllupsdag

Bildene er tatt av Fotograf og bryllupsfotograf, Elisabeth Figenschou Jølstad

Tårene presser på, ikke av tristet, eller kanskje er jeg litt trist, trist for at det ikke er mulig å gå tilbake i tid og oppleve denne ene dagen i repeat. Tårene fyller kanten av øynene mine når jeg ser på bildene, bølger av minner skyller over meg, luktene, lydene, følelsene. De er så sterke fra denne dagen, som om jeg bare kan lukke øynene og så er jeg der.

Den beste dagen i mitt liv. Bryllupsdagen vår 10.juni 2017

Jeg trodde ikke noe på det da andre sa at bryllupsdagen ville helt forbløffende magisk, mye strørre på en måte enn hva man kunne tenke seg. Jeg skjønte faktisk ikke helt hvordan det skulle være mulig, men nå vet jeg det. Denne dagen ble som i et eventyr, den er helt ubeskrivelig, for ord er ikke sterke nok til å forklare følelesen.

To år har gått siden han sa ja, og jeg det samme. To år har gått siden vi kysset hverandre første gang som mann og kone. To år har gått siden vi danset natten inn med alle våre beste venner og vår fantastiske familie ved vår side.

At det alt har gått to år, det er ikke til å tro, men så mye har skjedd siden da. Herlighet, vi er beriket men nok en datter som snart fyller ett år!

8 år som kjærestepar, 2 år som mann og kone. Så takknemlig jeg er for alt vi har til sammen, så takknemlig jeg er for å ha funnet en mann som løfter fram mine gode sider, og overser mine dårlige. Så takknemlig jeg er for å ha funnet en mann som alltid tror jeg klarer, som aldri setter begrensinger for meg, men i stedet utfordrer meg til å prøve. Så takknemlig jeg er for å ha funnet en mann som også er den mest omsorgsfulle pappaen, og min aller beste venn. Jeg skjønner nå hvorfor jeg aldri vinner i lotto! Jeg har alt brukt opp vinnerlykken min.

      

 

 Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg