Tips for å få de beste kjøpene i dag! Black Friday

Reklame | Ellos

Det er Black Friday, og i år har jeg som mål å gjør unna de fleste julegaver i dag. Dette klarte jeg i fjor, og det er latterlig hvor mye roligere desember ble, og hvor mye penger jeg faktisk sparte. Alle tidligere år har jeg handlet inn de siste gavene 22. desember (!). Jeg tuller ikke, og det er dyrt og dumt.

Du finner kjolen min HER, gardinene HER, og julebelysning HER. 

Mitt tips for å få de beste kjøpene i dag

I dag er dagen hvor jeg sonderer Instagram story til profilerte profiler og influencere på let etter de beste rabattkodene. I dag deles det nemlig ut rabatter over en lav sko, og det er virkelig vanvittig mye penger å spare om man finner rabattkoder på de rette tingene. Dette er noe jeg bruker tid på denne dagen for å få de beste kjøpene på julegavene.

Min rabattkode til folket:

Selv har jeg rabattkode hos Ellos som er min samarbeidspartner, og det er til min store glede, for her kan du faktisk kjøpe inn alle julegavene i en og samme nettbutikk.

Rabattkoden: 405451 gir 5% ekstra rabatt inne på Ellos.

Bare 5% prosent, tenker du kanskje, men det er altså 5% som kommer i tillegg til det sinnsyke salget som er der i dag. Tusenvis av varer er redusert opp til 50% i anledning Black Friday.
Rabattkoden er gyldig fram til 2. desember og fungerer altså oppå allerede salgs- og kampanjevarer.

På Ellos får du virkelig alt og det er alltid den første nettbutikken jeg sjekker når jeg skal ha noe nytt, om det er klær til meg, ungene eller mannen, men også om det er noe til huset. Nylig har jeg kjøpt gardiner, duk og stoffservietter der inne, og til og med julelys har jeg kjøpt på Ellos.

Gå til ELLOS HER! God julehandel !


 

 

2 kommentarer
    1. Har du tatt ut piercingene som skulle hjelpe mot migrene? Ser du ikke svarer noe mer på innlegget ditt om det, og på disse bildene ser det ut som du har tatt de ut. Fungerte det ikke lenger?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg