Tiden er inne for å hente fram de beste minnene

Reklame | fotoknudsen

Ute begynner det å bli kaldt. Jeg har trekt beina godt opp i sofaen, under ullpleddet. Det brenner i peisen, og jeg har en rykende varm kaffe ved siden av meg. Utenfra ser det ut som jeg skroller på mobilen, det jeg gjør er å bla igjennom alle bildene fra det siste året – på tide å få bildene over i fotobok.

Med rabattkoden: STINEJUL får både jeg og du 40% rabatt på fotokalender og julekort, pluss 30% på alt annet hos fotokundsen fram til midnatt 24.november

«Mamma, hvorfor får du alltid leke med mobilen, når ikke vi gjøre det!» Sier min ene datter på sju år.
«Vet, du, jeg leker ikke, akkurat nå ser jeg igjennom alle bildene vi har tatt i år. Det er snart jul, så da lager jeg kalendere til alle besteforeldrene dine med bilder av deg og søstrene dine» svarer jeg og gjør plass til henne ved siden av meg.

Det tar ikke lang tid før jeg har to sjuåringer tett klistret på meg, for de elsker å se på bilder av seg selv som bader, plukker markjordbær, leker med kaninene og baker pepperkaker.
«Gå å hent fotobøkene i kjøkkenhylla, så kan dere også se på bilder» Sier jeg, og de kappløper avgårde, for alt er en konkurranse når man er barn.

Før hver jul benytter jeg meg av Fotoknudsen for å lage fotobok med bilder fra året som har gått, julekort og nye fotokalendere på samme bestilling.

Fotokalenderne er den fineste gaven vi gir, fordi den gleder fra det øyeblikket innpakningspapiret går av, og fram til det venter en ny kalender neste jul.

Fotokalendere tykker jeg opp flere av slik at alle besteforeldendre får et eksemplar til jul. Et lite tips er at når man bestiller tre eller flere like kalendere, så får man kvantumsrabatt, og denne kommer i tillegg til kampanjerabatten.

Fotokalender og julekort lager jeg rett fra mobilen, i appen til Fotoknudsen. Her bruker jeg  en av de mange malene fotoknudsen har, og trykker inn de bildene jeg ønsker.

– Du kan laste ned appen til fotoknudsen her

Fotoboken som jeg liker å bruke lang tid på, og i tillegg sette opp manuelt, lager jeg i i det nedlastbare fotobokprogrammet til PC fra fotoknudsen. Her er mulighetene uendelige, når det kommer til fargebakgrunner, tekstplassering og bildevalg.

– Se alle mulighetene en fotobok hos fotoknudsen gir deg her

Det er etter jeg fikk barn at jeg virkelig forsto verdien bilder har. Både for min egen del, men også for barnas. Når jeg ser på bildene fra starten av dette året, blir jeg overrasket over hvor mye de alle tre har vokst bare på de siste månedene. Men det viktigste for meg ved å lage fotobøkene er allikevel det at jeg gir barna mine mulighet til å bevare minnene av opplevelser som ellers ville falmet bort med årene.

Jeg tenker at barndommen blir rikere jo flere minner de kan huske og se tilbake på. Alt fra kanotur til utenlandsreiser, og til og med noe så enkelt som bilder av huset slik det så ut da barna var små. Hvor gøy synes jeg ikke selv det er å se på bilder av mammas permanent, pappa i ført bart og slengbukse og barnehjemmet malt i sterke farger.

Et lite tips på tampen: Ved å benytte deg av bildebanken til fotoknudsen, har du gratis backup på alle bildene dine, og du bevar alle dine unike øyeblikk for fremtiden.

Lag julegavene som treffer rett i hjertet med rabattkoden STINEJUL som gir deg opptil 40% rabatt på alle produkter akkurat nå.Tilbudet gjelder fra til midnatt 24. november 

6 kommentarer
    1. Hei. Veldig gøy å følge med på husbyggingen deres 😄 du er så flink og kreativ!! hvor mye har dere som gjenstår? Blir dere ferdig til jul?

    2. Hei, de lilla luene fra polarn som dere hadde ifjor.. De er jo ikke å finne noen sted☹️ har dere og vil selge så ta kontakt!

    3. Hei. Tusen takk for mange gode tips 🙂 Tar du mest bilder av barna med mobil, og blir det evt. “bra nok” til fotoprodukter?
      Har du en mobil å anbefale som tar gode bilder?

    4. Kjempe kreativ julegave! Jeg holder på å lage kalender, men får veldig ofte opp varsel om at bilde er av dårlig kvalitet og kan bli pikslete. Har du bestilt med slike bilder før og har erfaring om det blir bra uansett? Hvis ikke, hva slags bilder skal man bruke? Legger inn flere tatt med mobilkamera, men det kommer varsel på kun et par av dem..? Takk på forhånd for svar! 🤩😬👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg