Syboka “back in stock”!

For en reeeeise!! For ganske nøyaktig ett år siden ble syboka mi lansert! Jeg var skjelven og nervøs, for enda jeg syntes at boka ble enda bedre enn jeg drømte om da jeg startet å skrive, tegne og sy, så var jeg veldig nervøs for hvordan den ville bli mottatt av folket der ute. Sykonseptet jeg har laget, har jeg ikke sett i noen andre bøker, og jeg følte at resultatet kunne slå begge veier.

Etter 17 dager var første opplaget utsolgt, og ett nytt opplag ble trykket. Boka havnet på topp ti over mest solgte norske bøker. Og tilbakemeldingene begynte å strømme på. Jeg vet ikke hvor mange gledstårer det har blitt, men det er mange. Jeg hadde virkelig ikke turt å drømme om at boka ville bli tatt så godt i mot som den ble.

Før sommeren ble andre opplaget også helt utsolgt, men siden etterspørselen fremdeles var så stor ble det bestemt at boka skulle trykkes i enda ett opplag. Nå er den endelig tilbake på lager, og jeg er så takknemlig, så stolt, og så glad.

– Syboka mi finner du her!

Denne uken bestemte jeg meg for å sy litt nytt til minstejenta, i fleecestoff. Rett og slett i mangel på nok varme klær til barnehagedagene. Jeg må si at det er utrolig deilig å da kunne bla opp i boka mi og sy akkurat det jeg har lyst til. Det er jo det som er med boka, den gir alle muligheter, om det er å sy en penkjole eller turklær. Jeg gikk for noe midt i mellom, et fleecesett med det lille ekstra.

Ønsker dere en riktig god helg!


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER

11 kommentarer
    1. Hellenussan, …..
      For noen fantastiske herlige plagg! og for en helskjønn “modell”.
      Du er fantastisk og er så “rik” <3

    2. Jeg bøyer meg i støvet for deg, Stine🙌🏼 Den boka har virkelig fått meg til å forstå hvor ukomplisert det kan være å sy! Den er veldig godt skrevet👌🏼 Og at du har tid til å sy så mye fint er jo helt rått😄 Du skal være stolt! Og takk for masse inspirasjon♥️

    3. Så gøy! Jeg har fantastiske minner med denne boken. Familien fikk kjøpt den én dag før lansering så de fikk den med på flyet til Belgia for å overraske meg på bursdagen. Du er et forbilde på mange måter og jeg drømmer om å bli like flink til å sy. Gleder meg til neste bok 😉

    4. Så nydelige klær du har laga til jenta, lurer på hvor det går å få kjøpt slik fin fleece? Har sydd masse klær i hele mitt liv, men de i boka de er helt perfekt. Enkle, lettforståelige mønster og beskrivelser. Har sydd mengder til min søsters små barnebarn der hjemme i Norge, og klærne har blitt brukt i både sandkasser, bursdagsselskap og hjemme, barna og de voksne elsker disse klærne. Håper på en ny bok, med mer spennende mønster og ideèr – blitt ett lite barnebarn til der hjemme hos søster og er ivrig etter å få lage mer. En helt fantastisk bok som jeg gjerne blar i bare for å se noe fint.

    5. Tusen takk for svar om fleecestoffet, skal se om jeg kan bestille derifra. Blir bra som höst/vinterkjole til den lille jenta jeg er gammeltante til, hun elsker kjoler og modellen fra boka di er helt perfekt.
      Stor klem fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg