Sy turban lue

Så gøy å sy at alle måtte få! 

Jeg var i en klesbutikk og grep tak i en av de super populære og helskjønne turbanluene. En slik ville jeg kjøpe til mini. Men med min nysgjerrighet for hvordan alt kan lages, tok jeg lua nærmere i øyensyn. Jeg gikk tomhendt ut av butikken, noe å enkelt skal jeg virkelig klare å sy selv.

MØNSTER 

Mønster står forklart i video. Ønsker du ikke å tegne mønster selv, kan du kjøpe mønsteret jeg har laget som går fra 6 mnd til voksen.

Når du har kjøpt et mønster fra meg, vil jeg sende mønsteret til din mailadresse (Husk å sjekke søppelpost om mønsteret ikke dukker opp i løpet av et par dager). Skriv ut mønsteret i full størrelse med A4 ark. Teip mønsterarkene sammen uten overlapping.


Foto: Ada Vroljik

Se hvor enkelt turbanluen lages i videoen under 
Del gjerne din turbanlue inspirert av meg på Instagram med #spresyglede slik at jeg kan se din versjon 😀

 Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

13 kommentarer
    1. Hei!
      For en nydelig lue😍 Jeg kjøpte mønstret for noen dager siden, men har enda ikke fått det. Det ligger heller ikke i søppelposten i mailen min. Jeg har sååå lyst å sy den😍

    2. Hei, kjøpte mønster igår og skal sy idag men har ikke fått noe på mail, har sjekket søppelpost også 🤗

    3. Hei. Jeg kjøpte dette mønsteret tidligere i dag, men har ikke fått noe enda? Har sjekket søppelpost også. 😊

    4. Hei. Jeg kjøpte mønsteret nå nettopp. Men jeg er usikker på om jeg har betalt to ganger?

    5. Hei! Jeg kjøpte mønster til denne turbanen for 4 dager siden, men fortsatt ikke fått noe tilsendt. Håpet å kunne sy denne i helgen, er det noe som du kan sjekke opp? 🙂

    6. Hei,
      Kjøpte mønstret til turbanen for 2 dager siden, mandag 2/5-2021, fortsatt ikke mottatt noe mønster..

    7. Hei 🙂
      Har ikke fått mønsteret tilsendt. Har sjekket søppelposten også. Kan du sjekke dette?
      Mvh. Ósk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg