Sy Selv – straks utsolgt

Reklame | Reklame for egen bok

Det kjennes ut som om jeg blar om i boka, og innser at jeg har kommet til det siste kapittel i boka. Uten tvil er jeg ved hele historiens høydepunkt, men jeg vet også at når boka lukkes, så er det slutt, og et lite tomrom fyller meg.

Slik har jeg det alltid med gode bøker, denne gangen handler det ikke bare om en lest bok, men om min reise fra drømmen om å skrive en sybok, til at siste bok forsvinner ut fra lageret.

Den gledelige nyheten er at det kommer en oppfølger! En ny bok som reiser i sømmens verden. 

Siste rest selges ut til halv pris!

Har du enda ikke fått kjøpt deg syboka mi: Sy Selv – verdens fineste klær til ungene, så er det siste mulighet nå. Det er få eksemplarer igjen, så det er førstemann til mølla.

→ Du finner boken til halv pris HER 

Jeg vil utbringe en vanvittig stor takk til alle dere som har kjøpt boka. Denne reisen har vært helt fantastisk, jeg kan knapt vente på fortsettelsen.

– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

 

 

6 kommentarer
    1. Så flott bok! Jeg håper det kommer litt mønstre til voksne, ungdommer og mennene. Det hadde vært supert! Det er så vanskelig å finne mønstre til dem. Gleder meg allerede til neste bok. Masse lykke til med jobben!

    2. Hei! Jeg ser du skriver at du selger ut resten av bøkene dine til kr 189,-, men jeg kan bare se den koster kr 299,- via linken. Er det noe jeg må gjøre for å få den til kr 188,-?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg