Superhelt-pappa

Tenk om alle hadde hatt en pappa som deg

I dag er det farsdag og hva er vel ikke mer naturlig enn å gratulere den beste av dem alle med dagen. Denne pappaen her er min superhelt. Han er rett og slett en slik pappa jeg skulle ønske at alle barn i hele verden kunne vokst opp med. For min pappa var like flink til å ligge på gulvet å leke med oss, som til å lage middager, min pappa var like flink til å reparere leker som gikk i stykker som til å vaske skittentøy. Min pappa stilte opp på alle tenkelige områder, og lærte oss verden fra den beste siden

Da jeg gikk i barnehagen trodde jeg at pappa var en superhelt helt på ekte, i dag vet jeg at han er det.

For to og en halv måned siden raste verden min i fra hverandre. Sykehuset ringte med beskjeden om at pappa var alvorlig syk. Så syk at vi fikk dødsbeskjeden, han ville antagelig ikke overleve de få minuttene vi trengte for å nå fram til sykehuset.

Alt raste!

Verdens beste pappa, ikke en gang fylt 60 år, en mann fyllt av livsgnist og glede.

I det ene øyeblikket var han ute å jobbet, i det neste hadde hovedpulsåren ut fra hjertet sprukket. Livet kan være så forferdelig skjørt.

Vi hadde englevakt med oss, at pappa overlevde kan vi bare takke det teamet av helsepersonell som gjorde alt i sin makt for å redde et liv som var i ferd med å gå tapt.

I 6 forferdelige dager ante vi ikke om han noen gang kom til å våkne, eller ende verre; våkne opp som en mann uten minne.

Men mirakler skjer hele tiden, og vi opplevde et.

For to og en halv måned siden så jeg for meg livet videre uten en pappa i det. I dag reiste jeg hjem og ga en bamseklem til den samme glade og kjærlige pappaen jeg har hatt hele livet.

Jeg er så takknemlig ! For i dag er det ikke bare jeg som har verdens beste pappa, men jeg har også tre jenter som har verdens beste morfar.

 

2 kommentarer
    1. Så vondt å lese om pappaen din, men så utrolig godt å vite at alt gikk bra og at du/dere får ha han i livet deres enda lengre. Jeg i en alder av 28år i fjor mistet min mamma etter fire måneder med sykdom, det gjør fremdeles veldig vondt. Livet er så skjørt og urettferdig noen ganger, det er så viktig å ta vare på alle man er glad i.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg