Sommerkjolene

Reklame | Ellos

Dette er uten tvil den fineste tiden av året! Frukttrærne bugner over av de lekreste blomster, og verden blir stadig grønnere!

/ Her finner du den blomstrete kjolen min /

Det er på denne tiden sommerklærne også slippes i butikker, og da jeg var innom Ellos sist uke, ble jeg helt euforisk over å se at gullgensere og koseklær i høy grad er byttet ut med mønstret sommerplagg!

Jeg vil tipse dere om å sjekke ut Ellos sin sommerslipp nå, husk at de fineste plaggene ofte forsvinner fort! Og selv om det enda er en del regntunge dager, og kaldt i været, så er det nå du skal gå til innkjøp av badetøy og sommerens vakreste plagg – før det blir utplukket rett og slett.

Med rabattkoden: 435429 får du 33% rabatt på dyreste vare, eller 5% ekstra på allerede nedsatt vare. Rabattkoden virker i hele nettbutikken til Ellos.

Sjekk ut hele sommerkolleksjonen til Ellos HER 

Selv har jeg plukket ut tre favoritter, og jeg gleder meg stort til at det blir varmt i været, slik at kjolene kan tas i bruk!

/ Her finner du samlingen av alle sommerkjolene til Ellos /

/ Her finner du denne hvite lekre kjolen /

 

Sjekk ut alt av nyheter HER 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg