Siste julegavehandel

Reklame | Ellos

Bare meg og pus som flotter oss i julestua fordi det snart er jul 🙂

Er du ferdig med juleinnkjøpene? Jeg er faktisk ferdig med å handle inn alle julegavene, flere gaver er pakket klare og resten kommer seilende med posten i løpet av noen dager! Den følelsen er den beste.

En av pakkene jeg venter på nå er fra Ellos. Jeg har handlet inn siste rest av julegaver og juleantrekk der.

Med rabattkoden min 445431 får du 33% rabatt på dyreste vare og 5% ekstra rabatt på allerede nedsatt vare hos Ellos.

/Link til julekolen min HER / Eller trykk på bildet/

Denne kjolen synes jeg er helt himmelsk, jeg har kjøpt den hos Ellos, og det finnes fremdeles noen igjen både i rød og sort hvis du er raskt ute.

Det er litt ekstra leveringstid nå som det er juleinnspurt, så hvis det er noe mer du skal handle, om det er festantrekk eller gaver vil jeg anbefale deg å handle i løpet av denne uka for å være sikker på at pakken din rekker å komme fram før jul.

Selv venter jeg på en levering fra Ellos, og det er første gang i historien at jeg har måtte vente lengre enn 2 arbeidsdager på å få varene mine. De er rå på levering, men akkurat nå må du forvente at det går et par dager ekstra.

Det er så mye lekkert å finne hos Ellos, her er en liten inspirasjonstråd til antrekk som passer godt til julen: 

KLIKK på bildet for å komme rett til plagget! Rabattkoden ligger klar i handlekurven 😀

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg