PO.P nyheter før skolestart

Reklame | Rolarn O. Pyret

“Er dette til meg? Jess jess jess!” ropte Olivia da en stabel med lilla nye klær lå framme på stuebordet. Lilla er for dere som ikke vet det den fineste fargen hun vet, lilla er hennes farge. En fargekode hun fikk allerede før hun kunne gå, slik at de rundt henne kunne skille henne fra tvillingsøsteren som fikk fargekoden rosa. Problemet med lilla er bare det at det er svært lite som kommer i lilla sammenlignet med rosa. Derfor har nok også Olivia blitt veldig raus på alle farger og har mange fargefavoritter, men i det et plagg finnes i lilla, da kommer stjernene i øynene hennes fram.

Spør du meg når ungene ikke hører, er lilla også min favoritt til kidsa –  til forskjell fra rosa så er lilla en farge som er helt sykt mye mer varig!

11 dager til skolestart. 

Jeg trodde jeg gledet meg til dette, men nå kjenner jeg er skikkelig sug i magen. Nå skjer det faktisk! Jeg føler jeg kan kjenne meg igjen i “redebygging – instinktet” som tar over kroppen før fødsel, hvor man vasker, handler, styrer og steller for at barnet skal få den beste starten på livet. Det samme har skjedd nå, ny klær, en god ryggsekk, merking av klær, planlegging av utstyr – alt for at de to skal kunne gå denne nye verden i møte med alt på stell.

 

KAMPAJE : ENDELIG SKOLESTART (og barnehagestart)

Kjøper du 3 varer eller mer inne hos Polarn O. Pyret, får du 20% avslag på kjøpet.Tilbudet gjelder til og med søndag 11/8.

 

Jeg er gleder meg over å få presentere høstens nyheter fra Polarn O. Pyret nå som de har en kampanje gående.

Felles for alle klær til barn er det vel at de går vanvittig mange runder igjennom vaskemaskinen, og her synes jeg PO.P skiller seg ut. Alle de gangene jeg har slengt de nedsølede jakkene og fleeceklærne inn i maskinen med en tanke om at det umulig kan bli rent igjen, så kommer plaggene ut som nye fra maskinen. Fargene holder like godt, flekker åpenbart renner av, og selv om jeg ikke har tall på hvor mange ganger vindfleectøyet og yttertøyet til ungene har vært igjennom maskinene så er fasongen den samme og funksjonene like bra.

Det er ikke for ingenting at jeg velger PO.P til alle mine barn om igjen og om igjen!

Klær som går i arv

Jeg er veldig glad for at denne høstens kolleksjon er i nydelige mørke farger, for det betyr at uansett hvor mye lek og gøy det blir på de store jentene, så vet jeg at lille kan arve like fint tøy når hun har blitt 6 år. Klærne til Polarn O. Pyret er laget for å gå i arv, og jeg kan med hånden på hjerte si at de oppfyller det kravet.

For små og store

Vilde skal ikke starte i barnehagen riktig enda, men en utegarderobe har hun også like mye bruk for når høsten kommer.
Jeg legger ved link til de ulike favorittplaggene vi har til Vilde:

Linker til Vilde sine plagg:

  • Vindfleecejakke – Denne er så fin fordi den er så god i overganger når det begynner å bli kaldt, men også som lag to under yttertøyet når det blir enda kaldere.
  • Skallbukse baby – Denne buksa er vanntett men pustene, og med et tynt stoff slik at barna har god bevegelighet. Så når det begynner å bli vått i gresset og kaldt på bakken så kan Vilde krabbe rundt og leke uten å bli kald og våt.
  • Fôret skalldress –  Denne nydelige dressen er fôret med en avtakbar varm og myk fleece som gjør at dressen kan brukes både vår/høst og i mildere vintervær, så denne gleder jeg meg veldig til å ta i bruk!

Sjekk ut alle nyhetene til barn fra 1-6 år her Husk å benytte deg av kampanjen på siden som er 20% rabatt om du handler 3 eller flere plagg (gjelder t.o.m 11/8)

Skoleklare Twins 

Det er ikke bare yttertøy Polarn O. Pyret er gode på, de har også en hel masse råstilige barneklær

Sjekk ut alle nyhetene til barn fra 6-12 år her Husk å benytte deg av kampanjen på siden som er 20% rabatt om du handler 3 eller flere plagg (gjelder t.o.m 11/8)

Linker til plaggene på bildene:

  • Stripete kjole – HER
  • Strømpebukse – HER
  • Skjorte – HER
  • Jeans – HER

Yttertøy

Vi ønsker alle en good skole- og barnehagestart! 

 Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg