Perling til nye høyder

Reklame | Smart Pixelator

Plutselig fant jeg meg selv sittende å perle, det er noen år siden sist.

Nylig fikk vi hjem en leke som virkelig fortjener framsnakk, dette må være årets julegave til alle som liker å perle! 

Jeg vet ikke hvor mange brett med perler jeg har strøket som mamma, men mange har det blitt, og det er alltid like gøy å se de stolte ansiktene når de kommer med nok ett ferdig brett. Med Smart Pixelator har perlingen nådd nye høyder, for med denne maskinene kan man lage utallige bilder med steg-for-steg trinn.

Jentene har så lenge jeg kan huske vært veldig glad i å perle og jeg synes det er en så fin aktivitet på alle mulige måter. Ikke bare får de vært kreative, men de for også masse trening i finmotorikk og øvelse i å sitte stille med konsentrasjonen over en lengre periode.

Alternativ til digital underholdning

For oss fungerer Smart Pixelatoren som et veldig godt alternativ til skjermtid. Jentene kan selv velge hva de skal lage, og de blar seg igjennom trinnene mens de perler. Det er nemlig slik at skjermen under perlebrettet lyser i ulike farger som indikerer hvilke perler og farger som skal legges hvor.

Motiver i 2D og 3D

Med Smart Pixelator kan du lage det bildemotivet du måtte ønske, i 2D men også i 3D. Det følger med et minnekort der det ligger 50 pixelmotiver med trinn-for-trinn prosjekter. I tillegg kan du laste ned en gratis app og forvandle dine egne bilder til pixelbilder og perle det du selv vil.

I eksen til Smart Pixelator finner du alt du trenger for å komme i gang, men jeg anbefaler å kjøpe med noen ekstra perler med det samme, for perlene forsvinner raskt i de kreative barnehendene.

En ting å merke seg er at det finnes tre alternativer til å perle brettene med:

  • perler (hule i midten)
  • knapper (tette) denne synes mine 6 åringer er enklest og gøyest å bruke!
  • paljetter

Du finner perlebrettet Smart Pixelator på Extra Leker HER 🙂  Anbefalt alder fra 7 år


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

6 kommentarer
      1. Haha, jeg kaller det óg for perler. Det har bare alltid hete perler 🙂
        Er lite googlesøk på “nabby” og på “perler” sier at vi er flere som kaller det perler ^^,

    1. Hei! Takk for tips! Dette passer perfekt for datteren min! Vet du om det går an å bruke «vanlige» nabbyperler? Eller må man ha egne perler som hører til dette perlebrettet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg