Pakker kofferten til utenlandstur

Reklame | Ellos

.
Men en ny rabattkode inne hos Ellos, legger ved linker til klærne mine. Rabatten på 30% legger seg automatisk inn i handlekurven og er gyldig på alle ordinære varer hos Ellos, inkludert merkevarer, ikke møbler 🙂


Helgetur til Belgia!

Jeg fatter det knapt, om to dager skal vi ut på reise, alle fem, og det til utenfor de nordiske land. Er det en ting mannen min og jeg ikke har prioritert i løpet av våre 8 år som samboere, så er det reiser, derfor har det ikke blitt mange utenlandsturene. Vi har i alle disse årene spart til den store drømmen vi nå er i ferd med å realisere, nemlig nytt hus på tomta. Men akkurat nå er det ingenting som kan passe bedr enn et avbrekk fra den veldig travle hverdagen vår.

Det er over 3 år siden jentene på 6 år fløy sist, så de kan knapt huske det, og gleder seg så vanvittig mye til den delen av reisen. Vilde skal ut på reise for første gang, selv om hun tross alt var på sin første utenlandstur da hun var 10 dager gammel og vi reiste til Danmark på ferie. Men utenfor Skandinavia har hun aldri vært.



I dag pakkes koffertene, og når jeg pakker en koffert er jeg alltid nødt til å prøve ut antrekk for å finne ut hva jeg skal ha med. Jeg må dessuten alltid pakke i komplette antrekk. Det gjør jeg også til barna, for det er den eneste måten jeg vet at jeg har med alt jeg trenger. Dessuten sparer jeg så utrolig mye tid og bagasjeplass på at antrekkene er klare på forhånd.

Mitt absolutte favorittantrekk som jeg virkelig gleder meg til å få brukt på turen er den nye helt sinnsykt fine rustfargede blusen min, sammen med Levis buksa som sitter så utrolig godt. Jeg har også måtte kjøpe meg et nytt par brune støvletter, da mine gamle var helt utslitt. Jeg har den siste uken brukt skoene hver dag for å gå de litt inn, og de er så utrolig gode på, så det at de er nye er ikke et problem i det hele tatt.
Den mørkeblå kåpen er virkelig den vakreste, og passer til alt!

Tips
Inne på Ellos finner du vanvittig mange ulike merkevarer, men Ellos har også sin helt egen kolleksjon. Kolleksjonen til Ellos ligger på en veldig fin prisklasse, og det er utrolig mye fint der. Alle plaggene i dette innlegget med unntak av buksa er Ellos sitt eget design, hvor på det dyreste plagget er kåpen som koster 899,- men som havner på 629 kroner med rabattkoden! Det er til å like.

Som jeg også har nevnt tidligere så synes jeg at jeg får mer for pengene hos Ellos fordi kvaliteten på stoffene er hakke bedre enn tilsvarende kjeder, i tillegg til at plaggene alltid har det lille ekstra når det kommer til det sytekniske. Jeg vet det er nerd, men det at de faktisk legger inn sømmer som løfter plagget er ikke bare teknisk bra, men det gjør at hele plagget også blir mye finere.

 

– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

2 kommentarer
    1. Nyt Belgia! Det er utrolig nydelig her. Jeg, mannen min og vår 11 år gamle sønn flyttet hit juli i fjor, og fikk en liten sønn nå i august. Lite tips til pakkingen, været skifter for dag til dag. F. Eks i går var det 14 grader og regnet konstant. Idag er det 25 grader og strålende sol. Om det er Brussel som står på agendaen vil jeg anbefale og gå utenfor selve grand place👍🏼😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg