På tide å sprette Champagnen


Foto: Ada Vroljik 

Jeg har tatt meg en etterlengtet ferie, og shitt hvor sykt i himmelen deilig det har vært. De siste måndene med bokskriving var fullstendig alltoppslukende. Boka spiste hver ledige tanke i mitt hode, snakk om å ikke klare å legge i fra seg jobben når jeg forlot skrivepulten. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har svart på noe mannen eller ungene har spurt om uten at jeg faktisk har registrert at de har snakket med meg. Det er helt sprøtt, jeg har aldri vært med på noe lignende, selv ikke babybobla har vært like intens som bokbobla. Da siste korrektur var lest, og de siste endringer rettet opp var det som om lufta gikk ut av meg, på godt og vondt.
Det er helt ufattelig deilig å være ferdig, samtidig som det er vemodig at det hele er over. Å skrive en bok er uten tvil det gøyeste og mest slitsomme prosjektet jeg har vært med på.

I MORGEN TIDLIG SLIPPER JEG BOKA UT FOR FORHÅNDSSALG!

Jeg kommer til å signere alle forhåndsbestiltebøker, i tillegg til at boka vil komme i posten før lanseringsdatoen 😀

Nå skal jeg la dere vente til i morgen, og i mellomtiden skal jeg skrive blogginnlegget jeg så lenge har gledet meg til å skrive, nemlig KONSEPTET TIL BOKA !

Ha en helt fantastisk kveld!


 Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

5 kommentarer
    1. Gleder meg så sykt til boka de kommer 😀 Skaffet meg nettopp symaskin, og elsker å strikke. Så nå håper jeg utover høsten at jeg kan lære meg å sy også, slik at jeg kan kombinere strikk og søm. hihi

    2. Gratulerer masse Stine🙌🏼🙌🏼Jeg er så imponert hva du får til, du må jo ha dobbelt så mange timer i døgnet som oss andre🥰🥰Den boka må jeg jo ha, får håpe det kommer noen små barnebarn jeg kan sy til etterhvert..❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg