På hytta med gull fra Ellos

Reklame | Ellos

God sommer! I år har vi rett og slett ikke lagt noen spesielle sommerferie planer, men heldigvis er vi så heldige at vi får bruke hytta til mamma. Det er noe med det å bare komme seg litt ut fra huset som gjør at man slapper av på en helt annen måte.


/denne hettegenser-kjolen finner du HER, den er i flere farge/

Samme dag som vi dro til hytta, kom en levering fra Ellos med posten, kjolen jeg har på det øverste bildet har blitt et misunnelsesobjekt her på hytta. Til og med mannen skulle ønske han hadde hatt en slik, og ungene har kommet fram til at om jeg ikke finner slik til de så er jeg nødt til å sy slike i barnestørrelse.

Jeg benytter meg alltid av min egen rabattkode når jeg handler på Ellos, og handler antagelig litt for ofte og litt for mye der inne, men Ellos er for meg min guilty pleasure, og jeg digger nettbutikken fordi jeg vet at kvaliteten er god og størrelsene perfekte.

Rabattkoden kan du også bruke, den er: 435471 og gir 33% rabatt på dyreste vare, og 5% ekstra rabatt om varen allerede er nedsatt. 

Denne gangen plukket jeg med meg en del sommervarer, jeg legger ved link til plaggene, og dersom du trykker på en av lenkene i dette innlegget så ligger rabattkoden allerede inne i handlekurven dersom du finner noe du liker.

/Denne sorte kjolen finner du HER. Den sitter så godt med vaffelsøm i midjen og finnes også i hvit/

/Denne hvite blusen finner du HER, den er i samme serie som den sorte kjolen over, og finnes også sort/

/ Denne hvite toppen finner du HER, den kommer også i en knall grønn farge/

/ denne elastiske buksen med sleng finner du HER /

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg