Overtenning over nytt kreativt verktøy

Reklame | brother

Ingen glede er større enn gleden av å finne et kreativt verktøy for en kreativ sjel. Det jeg skal vise dere i dag, er altså så genialt at jeg fikk fullstendig overtenning og måtte bryte ut i et høyt jubelrop da jeg satt mutters alene og testet min nye lille dings:

En merkemaskin! Og ikke en hvilken som helst merkemaskin, men P-touch CUBE fra brother
Og grunnen til at jeg må fortelle om denne akkurat nå, er fordi den skiller seg ut fra andre merkemaskiner, den er nemlig helt genialt, og i tillegg er den på tilbud ut mars!

Denne merkemaskinen fra brother skriver altså ikke bare ut merkelapper som kan klistres på ungens matboks, eller merkelapper til de ulike eskene med julepynt og påskepynt i boden. Denne geniale lille saken her kan nemlig også skrive ut på silkebånd og tekstilbånd!

Personlige hilsner på silkebånd 
Det eneste jeg klarer å tenke på nå, er at jeg fikk denne maskinen tre år for sent! Jeg ser for meg de lekre bordene jeg pyntet til bryllupet vårt, og hvordan silkebånd med en personlig tekst, eller navnet på gjestene hadde vært prikken over i’en. Helt fantastisk.

Silkebånd er jo også utrolig dekorativt å bruke for binde sammen en gave, og det er virkelig noe helt eget med å gi en gave med denne lille personlige oppmerksomheten på.

Tekstilbånd til å stryke på klærne

Jeg skal hamstre refill av denne rullen med det samme. Denne geniale rullen med tekstilbånd kommer til å gå veldig fort. Er det er ting jeg har savnet så er det å ha en enkel og rask måte å få laget merkerlapper til å feste i klærne jeg syr. Hadde jeg visst at det fantes en slik maskin hadde jeg kjøpt den for lenge siden, for det å kunne merke de hjemmelagde klærne med størrelser, og små personlige hilsener er helt genialt!

Ekstremt enkel å bruke

Alt du trenger å gjøre for å skrive ut merkelapper med den skriftfonten du måtte ønske er å laste ned appen som hører til. Så plasserer du den rullen med tape, silkebånd eller tekstilbånd du måtte ønske i merkemaskinen, skriver ønsket tekst i appen og trykker “skriv ut”. P-touch CUBE kobler seg enkelt sammen med mobilen via Bluetooth.

Tape og silkebånd – den ene finere enn den andre

Jeg kan virkelig ikke få sagt hvor mye jeg digger denne lille maskinen! Det er helt perfekt til det kreative hjem, eller et hvilket som helst hjem som liker å kunne merke det ene med det andre.

Sjekk den ut HER med det samme nå som den er på salg, og se det brede utvalget av glinsende, matte, mønstrete og fargerike tape- og silkebånd du kan velge i mellom. 

– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

7 kommentarer
    1. Den virker genial! 😀 Men må man ha spesialbånd til den? og hvor får man ev kjøpt disse båndene og er de kostbare?..

    2. Jeg antar dette er reklame selv om det ikke er merket?

      Jeg har lagt merke til at du i alle reklameinnleggene dine presenterer det som “Jeg er så glad for at jeg oppdaget denne”. Et forsøk på å være venninneaktig selvfølgelig, og jeg forstår markedsføringstaktikken bak, men jeg sitter igjen med en litt rar smak i munnen. Det hadde vært litt mer troverdig om du gikk for vinklingen “Jeg er så glad for å ha inngått samarbeid med…”. Vi skjønner jo at du ikke oppdaget tingen og så tilfeldigvis betalt for å presentere den.

      Jeg har kjøpt ting du har anbefalt før, og kommer til å gjøre det igjen. Troverdigheten din kommer ikke fra at jeg tror produktet du reklamerer for er noe du “oppdaget”, den kommer fra helheten i bloggen din 😊

      Bare et velment tips 😊

      1. Her har nok dessverre “reklame” knappen hengt seg opp, det skal være i orden nå 🙂
        Faktisk fikk jeg tips av en følger om denne maskinen, og som svar på kommentaren din, har jeg en regel om at jeg samarbeider med aktører eller produkter jeg oppriktig liker selv og bruker i hverdagen, så jeg prøver egentlig bare å formidle min egenfølte erfaring 🙂

    3. Den så genial ut 😊

      Erstatter den de tradisjonelle klistrelappene man bestiller til barnehage- og skoleklær?

      Det er klistemerkelapper til den?

      Hilsen Trine

    4. Hei,
      Ville bare høre om du fortsatt er like fornøyd med denne maskinen?

      Mvh
      Jannicke Skorstad

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg