Noe for en hver anledning

Reklame | Ellos

Jeg har en ny rabattkode inne hos Ellos, og i den anledning har jeg lyst til å dra fram 10 punkter for hvorfor Ellos er min favorittbutikk!
Rabattkoden er 435409 den gir 33% rabatt på dyreste vare, eller 5% ekstra rabatt dersom varen allerede er nedsatt.

Ti grunner for at Ellos trumfer alle butikker i mine øyne

  1. Ellos sine modeller representerer kvinner, slik kvinner er! Ingen er like!
  2. Ellos har størrelser som faktisk stemmer! Som ikke passer til barna når du tror du har handlet til deg selv.
  3. Ellos har et utvalg som er helt spinnvilt!
  4. Ellos viser fram nesten alle plaggene på virkelige modeller, i stedet for flatbilder av plagg som gjør det umulig å forestille seg hvordan de er på
  5. Ellos har like fine møbler og interiørgjenstander som klær til liten og stor
  6. Ellos har klær med herlige snitt og detaljer som passer til alle anledninger. Denne sorte skjorten min finner du HER 

7. Ellos har klær som passer når du trenger å føle deg fin. Denne grønne blusen finner du HER 

8) Ellos har klær som passer til festlige lag, den dagen vi endelig kan nyte det igjen! Denne sorte kjolen finner du HER 

9) Ellos har klær som får fram følelsen av at vi går inn i en varmere tid. Denne rosa kjolen finner du HER 

10) Ellos har klær som passer perfekt til endeløse dager med hjemmekontor, som både er freshe og comfy på samme tid. Denne kosedressen finner du HER

4 kommentarer
    1. Hei😊Den rosa kjolen du har på deg med belte i livet, den var nydelig!! Hvilken størrelse har du på deg?

    2. Hei Stine 😊 I går formiddag kjøpte jeg mønsteret til forkler som du har her på bloggen. Vil jeg motta mønsteret på mail?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg