Nå kommer min andre sybok

Reklame | Egen bok

Det er en veldig spennende tid i møte, jeg jobber for fullt med en oppfølger av syboken Sy Selv – verdens fineste klær til ungene.

Denne syboken baserer seg på det samme konseptet som den første, men denne gangen kommer størrelsene i boken til å gå fra 3 til 13 år. Den første boken gikk fra størrelse 0 til 6 år. Mønsterne i boken er også nye, og denne gangen blir det fokus på mer av de mykere stoffene. Jeg elsker virkelig de faste stoffene som hadde en sentral rolle i den første syboken, men jeg har innsett at barn i skolealder skal gå i en viss type klær, og da er det viktig og også ta med deres favorittstoff; som Isoli (joggedress-stoffet), jersey (tighs-stoffet) og andre morsomme stoffer.

Målet mitt med denne nye syboken er igjen at alle skal kunne bruke den, nybegynner som erfaren. Jeg håper også at de unge ungdommene som har lyst til å lære seg å sy skal kunne åpne denne syboken og faktisk klare å designe og sy sine helt unike plagg selv. Syboken inneholder grunnmøster slik at du kan sy en helt komplett garderobe.

Jeg må få sagt en stor takk til alle dere som har sendt nydelige tilbakemeldinger på at ny sybok er under veis. Det er ingenting som motiverer meg mer enn å få høre at det sitter mennesker der ute og gleder seg til boka kommer for salg.

Noen få eksemplarer igjen av Sy Selv – verdens fineste klær til ungene

Jeg vil minne om at lageret av min første sybok er i ferd med å tømmes. Nå selges boken ut til kun 189,-

Jeg legger ved en link til salgssiden her, og ønsker alle som kjøper siste rest av syboka masse lykke til med mange fine syprosjekter 


Nå om dagen finjuseres alle mønsterne til boka, og jeg har begynt å sy noen av modellene. Her er en liten smakebit på hva som er i vente.


Følg meg gjerne på Instagram: @stineskoli og @spresyglede 

16 kommentarer

Siste innlegg