Mood Board – farger og interiør på WC og kontor

Dagene går i et tempo på ett hunde og tjue føles det ut som, om det i det hele tatt er en måte å si det på. Den dagen vi er ferdig med å bygge hus så tror jeg at vi kommer til å stirre i veggen og lure på hva i alle dager vi skal gjøre nå. Men enda jeg føler vi jobber i ett bankende kjør fra morgen til kveld, så er energien virkelig til stedet. Jeg tror bare hele denne daglige framgangen i huset fyller opp energilagre som i utgangspunktet er ganske så tomme etter en hel dag.

I går kjøpte jeg to helt fantastiske farger til huset. Organic Green og Daydream. Dette er en mørk grønn farge og en rødtone som skifter fra brun til rosa og lilla igjennom et døgn med ulikt lys. Jeg synes disse to fargene er helt fantastiske og de passer veldig godt i fargepaletten til huset.

Lager mood borad  

Når jeg planlegger rom for rom, og huset i sin helhet så bestemmer jeg ikke bare fargen på veggen, jeg bestemmer også at alle fargene i rommet skal harmonere med hverandre, derfor går jeg ofte den andre veien og tenker hvilke møbler og ting skal jeg ha i rommet, og finner fargen som passer til det.

På WC rommet skal jeg ha inn baderomsmøblene jeg laget i sommer, disse er omtrent helt sorte da jeg har brent treverket for å sette den fine fargen. Veggen bak servanten skal flises i en helt nydelig grå hexagon flis som jeg har bestilt hos Bella i Tønsberg. Så paletten her inne blir grønn, varm grå, sort og hvitt.

Et kontor for inspirasjon 

På kontoret har jeg valg et farge som jeg håper gir meg inspirasjon og en varm følelse. Dette er et rom jeg skal trives i, hvor jeg kan sy og skrive. Det som er så spesielt med denne fargen er at det varier enormt mye etter hvordan lys den får. Jeg liker alle variasjonene og synes fargen går utrolig godt til sort og de lyse naturtone.

Jeg deler mye fra oppussingen på story på Instagram  @stineskoli

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg