Mine juleantrekk

Reklame | Ellos

Julen blir kanskje ikke slik vi ønsket at den skulle bli, men det vi kan gjøre, er å gjøre det beste ut av situasjonen 

I år er det året for å handle gaver og penklærne på nett, spør du meg kan det heller ikke sammenlignes med å reise på et kjøpesenter hvor jeg alltid ender opp med å gå flere timer i forskjellige butikker, mer og mer frustrert over å ikke finne det jeg leter etter i kaoset av klær. Det er vel kanskje derfor 95 % av klesskapet mitt består av klær fra Ellos.

Ellos leverer alltid god kvalitet i forhold til prisen, og siden utvalget er så ufattelig stort, pleier jeg sjeldent å en gang ta meg tid til å titte innom andre nettsider. På Ellos finner jeg alt jeg, nei: vi, trenger! Om det er interiør til huset, eller klær til liten og stor.

Jeg har en ny rabattkode å dele med dere på Ellos, som jeg selv så klart allerede har benyttet meg av. 

Rabattkoden: 425426

Gir 33% rabatt på dyreste varer til ordinær pris, eller 5% ekstra rabatt på allerede nedsatte varer, og det er fremdeles ikke for sent å bestille og motta varer fra Ellos før jul.

Her er 4 av mine favoritter fra klesskapet med direkte link til plagget:

Sort julekjole med blondestoff

Denne kjolen kommer jeg garantert til å bruke i desember, men også utenom. Den er også veldig fin med et smalt belte i livet. Kjolen har jeg i størrelse 38. Jeg vil si at alle plagg jeg har kjøpt hos Ellos er helt normale i størrelsen.

Naturfarget skjorte kjole

Denne kjolen er den perfekte hverdagskjolen, med utrolig lekre detaljer. Jeg har den i størrelse 38. Jeg er en størrelse 36 i følge alle størrelsesguider, men personlig liker jeg at klær på overkroppen er litt ekstra store. Det er vel en smakssak.

Den sorte kjolen fra i fjor

– er tilbake i år!
Dette er en av mine største favoritter i hele klesskapet, og er like mye i bruk i år som for ett år siden da jeg kjøpte den. Jeg har den i størrelse 38/40

Naturfarget kjole med lekre detaljer

Skal du sikre deg denne kjolen må du vært raskt ute. Det er få igjen, men jeg ville dele den fordi det min absolutte favoritt for tiden! Den er såå lekker! Jeg har den i størrelse M

10 kommentarer
    1. Hei, Stine.
      Har fulgt deg helt siden du begynte å blogge, og synes det er så trist at bloggen har blitt en reklamekanal. Misforstå meg rett, jeg forstår at det fortsatt ligger mye arbeid bak ethvert innlegg med reklame. Det blir bare så upersonlig likevel, føler jeg. Jeg respekterer at man må få inntekten noensteds fra, men når 8/10 av de siste innleggene dine er reklame (og ofte gjentakende for de samme butikkene som Princess og Ellos), så blir det kjedelig, rett og slett. Tidligere har jeg satt meg ned med en kopp kaffe og gledet meg til å lese bloggen din. Nå tar jeg meg selv i å ikke orke… Håper du tar dette som konstruktive tilbakemeldinger, jeg mener ikke noe vondt med det. Ønsker deg en fin førjulstid <3

      1. Kunne ikke sagt meg mer enig med Sunniva. Koste meg sånn med bloggen din før da du skrev mer personlige innlegg. Var innom bloggen jevnlig for å se etter oppdateringer, nå stikker jeg innom omtrent en gang i måneden og ender opp med å scrolle kjapt gjennom da de fleste innleggene er reklame. Synes bloggen helt har mistet særegenheten den hadde før. Savner de gode gamle innleggene.
        Ønsker deg en fin førjulstid og håper du finner tilbake til den gode gamle stilen du hadde på bloggen.

    2. Helt enig. Å så mange forskjellige reklamer du går god for. En blogg har en eller annen reklame, men du har jo kun reklame for å få fylt opp hjemmet ditt, gardiner, interiør, oppbevaring, lamper, lys, gulv, kjøkken, osv alt du har fått sponset for å bygge huset deres. Var de andre tingene dine plutselig ikke gode nok? Tenk på miljøet og man påvirker jo andre også med at alt skal plutselig være så nytt og flott. Kan være de bruker penger de kanskje ikke har for de ønsker å ha det likt som deg. Tenk bare litt på det.

    3. Jeg synes tilbudene du legge rut er relevante og gode – tusen takk😊 Jeg synes det er fint at du får det til å passe med hva du ellers skriver om. Men husk at vi gamle lesere falt for den Stine du er uten alt det ekstra. Kreativiteten din kan vi ikke kjøpe, den må vi bare se og lære av, og jeg pleier alltid å bli så inspirert!! Du er god Stine 😊 Takk for at du legger ned å mye i jobben, jeg føler meg heldig som bare kan klikke meg inn her å få det ene etter det andre pauserommet servert 😊

    4. Ønsker deg lykke til med nytt hus, men kjedelig at alt er stort sett sponset, og skal markedsføres… Har vært hyggelig å følge deg, men sier nå takk for meg!

    5. Dere som klager over mye reklame- leser dere ikke de andre innleggene? Vet dere ikke at hun har drevet å bygget et hus?! Hun har 3 barn. Hun har en blogg. Hun har en haug med dyr. Hva forventer dere av et menneske!? Aner dere hvor mye jobb og hvor mye tid dette tar? Jeg har selv vokst opp på gård, jeg har 3 barn, jeg har pusset opp et hus, jeg har ingen dyr nå (annet enn mus i veggene). Men jeg har ingen blogg. Og jeg hadde på ingen måte hatt tid til å skrive ett eneste innlegg. Nå tenker du kanskje: ja, men da har du en jobb du går til. Nei, jeg er hjemme! Sååå jeg tenker: Ha litt tålmodighet. Vis litt forståelse. Vær litt ydmyk. Del heller litt positivitet og energi med Stine som har stått på som en helt! Som sikkert er litt sliten. Litt lei av alt arbeid 24/7. Og til deg Stine: Drit i disse kommentarene. Vi er en gjeng som vet du kommer “tilbake”. Og har enormt stor forståelse for at du ikke har hatt tid nå til å dele masse diys og kreativitet siste året. (Hvor kreativ kan man bli av å pusse gipsvegger liksom😅😂) En god klem til deg, og gratulerer med nytt hus🎉😁

      1. <3<3<3 Tusen takk for forståelsen. Det er jo gjerne slik at slutten av året er preget at litt mer reklame enn eller i året, så da er det alltid litt reaksjoner på det 🙂 Jeg synes bare det er så trist at noen blir provosert av reklame, jeg deler ut rabatkoder slik at de som har glede av det kan benytte seg av det, andre kan klikke seg videre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg