Mammalivet: “pre party” = pepperkaker og glasur

Reklame | ELLOS

Ut desember får du 30% rabatt på dyreste vare hos Ellos med rabattkoden: 403462 Tilbudet gjelder alle ordinære varer, til og med i møbelavdelingen 

Da jeg sto og pyntet pepperkaker med glasur fordi jeg skulle få besøk, så skjønte jeg at: nå har jeg nådd voksenlivet. 

Det morsomme er at det også var noe skikkelig beroligende over det hele. Bare det å sitte der og gjøre noe helt unødvendig bare for moro skyld. Det føles som et halvt liv siden jeg gjorde det sist, enda det bare er 6 uker siden vi tok over etter snekkerne og har jobbet alle ledige timer av døgnet.

Joggisen jeg har på er: hoodie fra Calvin Klein HER, tights fra Tommy Hilfiger HER 

Jeg er virkelig på langt nær klar til jul, og er usikker på om jeg rekker å bli det i år også, men så lenge jeg kommer i mål med julegaver og juleantrekk så for det vært greit for i år, noen julerengjøring blir det i alle fall ikke. Nå tenker jeg bare at dette huset skal rives om ikke lenge uansett.

Som dere vet er min favorittbutikk Ellos, og jeg ville bare si i fra at det enda er tid nok til å bestille fra nettsiden og rekke å få varene hjem til jul! Jeg håper nesten at det ikke bare er jeg som har alt klappet og klart til den store dagen.

Til forskjell fra tidligere så gjelder rabattkoden min også i møbelavdelingen, og det elsker jeg. Det er så vanvittig mye fint der. Kanskje er det akkurat noen stoffservietter du mangler for å dekke julebordet i år?

Stoffservietter finner i 4 farger HER 

Jeg kjenner i alle fall i dette jule/husbygge-stresset at jeg aldri i mitt liv har satt såå stor pris på de små tingene, som et lite pust i bakken, en varm kaffekopp, eller bare det lille øyeblikket av stillhet som sjelden men innimellom oppstår med tre barn i hus. Jeg har faktisk ved flere anledninger bedt venninner komme innom bare for å ta meg selv en liten pause, og for å få motivasjonen til å kramperydde litt i huset.

Bluse finner du HER, Skai bukse finner du HER 

Et julegavetips jeg kan dele med deg er disse supergode fleece-genserne hos Ellos. De er vanvittig gode, har en fin pris, og er noe alle trenger – er det ikke? 🙂

Fleecegenser i tre farger finner du HER 

Ha en fantastisk 3. søndag i advent!

2 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg følger med deg på snap og insta, og begynner å lese bloggen din også nå. Jeg ville bare si at du er en stor inspirasjon for meg, med hvordan du klarer alt du prøver deg på. Og i tillegg har et så stort hjerte, og er en omsorgsfull person. Creds!

      Så ville jeg også spørre hvordan det går med faren din, siden han var så syk. Håper det går bedre med han.

      Stor klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg