Litt mer personlig

Reklame | fotoknudsen

Spør du meg, er noe av det vanskeligste med å flytte inn i nytt hus, å få det til å føles ut som hjemme, og ikke bare som et hjem. Nå har vi bodd i det nye huset i 5 måneder, og litt etter litt kjennes det ut som som vi begynner å høre hjemme her, men samtidig kan det allikevel kjennes ganske fremmed ut fremdeles. Akkurat som med et vennskap, det tar sin tid å bli kjent med alle sider.

Mye av det som gjør det vanskelig å få den “hjemme-følelsen” er nok fordi man starter med helt tomme rom. Det er mye plass som skal fylles og mange slette vegger som skaper ekko. Etter utallige timer med sparkling og pussing av vegger er det heller ikke så lett å få bilder opp på veggen, i frykt for at jeg om kort tid ser at jeg burde hengt bildene på en annen måte.

Etter litt tenketid og tips om at det finnes alternativer til spiker for å henge opp bilder har jeg bestilt noen av mine favorittbilder hos fotoknudsen, og er helt i ekstase over følelsen de personlige bilder har gitt meg i rommene de henger i.

Rabattkoden jeg har hos fotoknudsen kan du også benytte deg av, den er: APRILFIN, og gir 30% rabatt på alt av veggdekor og fotobøker. Rabattkoden er gyldig fram til 21.april. 

På soverommet vårt har jeg bestilt tre av bildene fra vår bryllupsdag på aluminiumsplate. Uvirkelig at det snart er 4 år siden vi giftet oss!

fotoknudsen har 5 ulike alternativer til veggdekor: lerret, skumplate, aluminiumsplate, pleksiglass og plakat som du kan plassere inn i rammer. De fem alternativene gir 5 veldig ulike uttrykk, og personlig har jeg falt veldig for aluminiumsplatene.

Bildene på aluminiumsplatene gir et veldig stilrent og stramt utrykk, samtidig som de henger så lekkert på veggen med den lille skyggen som danner seg bak bilde på grunn av den lille avstanden.

Bildene er enkle å henge opp med feste som er plassert på baksiden.

I stuen oppe fikk jeg også opp et par favorittbilder av ungene. Jeg virkelig bare elsker det!

Så for hver dag som går, og for hvert nye element vi kan fylle huset med kjenner jeg at det er her vi hører hjemme. Det kjennes godt!

Rabattkoden jeg har hos fotoknudsen kan du også benytte deg av, den er: APRILFIN, og gir 30% rabatt på alt av veggdekor og fotobøker. Rabattkoden er gyldig fram til 21.april. 

Sjekk ut fotoknudsen her 

3 kommentarer
    1. Hei! Du tar så mange fine bilder🥰 Jeg lurer veldig på hvilket kamera du bruker og hvor du redigere bildene dine?🌼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg