Klut er ikke nok til dette barnet

Reklame | ACO minicare

Så behagelig det hadde vært om hun kunne spist fra skje, men sjarmerende er hun jo med mat over det hele, selv om jeg for lengst har måtte gi opp å vaske henne med klut! 😅

Vi sitter ved middagsbordet. Jeg lager brummelyder med munnen, later som skjeen jeg holder i hånden er et fly. Den er siktet inn for landing, den lille jenta foran meg gaper, et stort smil. Jeg er like ved nå, skjeen treffer munnen og små smetter hele ungen av gårde. Det er visst bare å gi det opp. Denne lille babyen skal ikke ha babymat og i alle fall ikke mates med skje, hun ser bort på storesøstrene sine, strekker seg etter dem og klynker. Jeg slenger til henne det samme som de har, noen brokkolibiter, maiskorn og stekte skiver søtpotet. Med de små nevene sine jobber hun iherdig med å få alt i munnen. Like etter ler de to søstrene av henne, en most søtpotet er festet i det lille håret og en oransje-grønn farge har farget hele det nydelige ansiktet, klærne også.

Heldigvis har jeg de beste hjelperne i verden
Det er lite som er så gøy som å få lov til å bade lillesøster. Tenk å være 6 år, og få lov til å ha en sprell levende dukke og leke med, dulle med og stelle med. Jeg skjønner godt det er stas! Kanskje er det ikke rart lille Vilde bader langt oftere enn tvillingene gjorde. Ja bare i dag har det blitt to ganger, mens med tvillingene var bading ett evig stress, alltid to hender for lite.

Siden jeg er inne på det så jeg bare tipse deg om:

PSSST!! ACO minicare hudpleieserien som har våre absolutte favorittprodukter til baby og barn får du nå med 30% avslag om du kjøper to eller flere produkter på Vitus Apotek 

Jeg er bare nødt til å fortelle litt om denne hudpleieserien. For endelig har jeg funnet den ene serien som tilfredsstiller på alle områder, og det i det havet av produkter som er der ute!
ACO minicare serien har alle produktene man trenger til baby. I serien finner du nemlig badeolje, vaskekrem, fuktighetskrem, spray mot bleieutslett og en krem for behandling av barneeksem og milde til moderate utbrudd av atopisk eksem på spedbarn og barn. Minicare Krem og Eczema Treatment Cream er registrert som medisinsk utstyr, så husk å lese pakningsvedlegget nøye før bruk.

Tvillingene som mener at alle kremer svir, har endelig funnet ut at denne serien ikke gjør det. Hudpleieserien er veldig mild og helt luktfri – noe jeg elsker, da jeg mener at barna mine har verdens best lukt som ikke skal tukles med av parfymer.

Jeg synes også det er veldig deilig å ha trygge produkter å ha i badevannet, kanskje spesielt siden Vilde bader så ofte.
Så du skjønner sikker at jeg på det varmeste anbefaler ACO minicare til alle med småbarn der ute.

Ønsker du å lese mer om produktinnhold og bruksområder, så klikk deg inn på Vitus Apotek HER. Husk at du får 30 % rabatt på produktene om du kjøper to eller flere fram til 22. april!

 

5 kommentarer
    1. åå disse produktene må jeg lese mer om å forske litt på, har ei prinsesse på litt over to år som har arvet atopisk eksem av meg å vi har en krem på respekt fra legen som funker kjempe fint, den er resept fri på apoteket men det ble litt dyrt å betale 500 kr for hver gang man må ha påfyll så fikk den på blåresept. Men har ingenting som funker å ha i badetvannet hennes, så dette må jeg prøve ut 🙂 Tusen takk for tips 🙂

    2. Tror faktisk de gjør det Kristine. For om jeg husker rett har de ca verdens minste bad. Som definitivt ikke så til å ha plass til badebalje og to flinke storesøstre🙈

      For noen hærlig jenter dere har Stine❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg