Julegavetipsene denne julen

Reklame | Ellos

Det er Black Friday, og i år er det virkelig året for å handle på nett, så her kommer jeg med et par veldig fine julegavetips, sammen med en ekstra rabattkode inne hos Ellos!

Først og fremst til rabattkoden, om du legger inn denne koden: 425421 i handlekurven din inne hos Ellos, så får du 33% rabatt på av ordinære varer og 5% ekstra rabatt på det elleville tilbudet som er der inne denne under denne Black Weekend!

Jeg ser allerede for meg denne rare juleferien vi skal ha i år, hvor de store tradisjonsrike familieselskapene utgår. Da er det bare å gjøre det beste ut av det, og jeg legger opp til at det skal bli mange hyggestunder i sofaen med den nærmeste familien, og en del av festklærne blir nok byttet ut med koseplagg. Derfor innser jeg at koseplagg også er den perfekte gaven å gi bort denne julen.

Selv har jeg allerede plukket meg ut noen favoritter, og jeg kan fortelle det at koseklærne renner ut fra lageret til Ellos nå, så vært raskt ute om du ønsker å få bestilt din størrelse før det er tomt.

For å vise litt av det gode tilbudet Ellos her innenfor natttøy og koseplagg deler jeg et bildedryss av flere av mine favoritter

Gå å sjekk ut årets beste tilbudshelg på Ellos NÅ ! Og ikke glem koden: 425421 som gir 33% rabatt på ordinære varer, 5% ekstra rabatt på de allerede nedsatte varene 

3 kommentarer
    1. Ellos har mye fint, men det ble ikke no shopping på meg denne gangen. Nå har jeg shoppet mye allerede og alle julegavene er i boks så jeg trenger egentlig bare julemat så er jeg ferdig hehe.

    2. Hallo. Jek er ny blogger på miniblogg.no/homstad Jek er norsk rapper og likar å reise så jek skrive um sånn. Tu gjet sjekke ut sidan min hvis tu vil. Også Spotify og Soundcloud.com Homer Homstad og youtube. Eller leite etter Homer Og Rottweiler Hundar på youtube um tu vil at tu skal høre på nya musikk fordi mitt 3. album er frå 2017 men det er bra. Flott blogg og lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg