Jul – rødt og gull eller sort og hvit?

Reklame | Princess

Julehuset er i full gang!

Jeg har vært innom Princess, og der fant jeg så mye fint at jeg ikke klarte å bestemme meg for hvilke farger jeg skal ha i hjemme denne julen. Resultatet ble til at jeg tok med litt av hvert, for å kunne se og føle på hva jeg liker best.

Blir det en en klassisk jul med rødt, grønt og gull, eller blir det en mer minimalistisk jul med grønt, sort og hvitt? 

Jeg har kost meg veldig med å style stuen i arken med de forskjellige fargene, så her kommer det noen bilder

Julestuen i gull og rød frakk

Alt av interiørartikler er fra Princess, og for å gjøre det enkelt har Princess laget en egen samleside der jeg har plukket ut at alle mine favoritter. Der finner du alt i fra puter og pledd til julestjerner og julekuler som du ser i bildene mine.

– Du finner alle mine favorittprodukter hos Princess HER –

Julestuen i sort og hvit frakk

Jeg synes det er gøy å se hvor lite som skal til for å lage en stor endring i rommet. Her er stuen stylet på samme vis, men i andre farger. Jeg må si at jeg virkelig elsker alle de fire velur og papirstjernene, og matchende julekulene er så utrolig dekorative. Jeg har hengt de opp på noen eikekvister, og laget trær av mose. De grønne sammen med det hvite og sorte kjenner jeg at jeg synes er veldig behagelig.

Julekolleksjonen hos Princess er større enn noen gang, så var jeg deg hadde jeg gått innom din nærmeste butikk, eller sjekket hjemmesiden deres.

Sjekk ut julekolleksjonen og julekatalogen til Princess HER 

 

4 kommentarer
    1. Veldig fint, alt sammen 😊 Lurer på hvordan du festet julestjernene som er festet i taket og henger langs veggen?

    2. Blir så inspirert!! Overraskende nok likte jeg gull og rødt best. Selvom jeg og syntes svart,hvit og sølv er veldig fint sammen i julen! Tror jeg skal prøve meg på litt mer rødt inn i huset i mitt nye hus i år!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg