Hudpleien som redder meg i allergisesongen

Reklame | Avène

Jeg kan være ute igjen!!

For ett år siden ble jeg brått og noe jeg vil kalle ganske brutalt allergisk for gresspollen. Og ensbetydende med det vanvittig fine været er det vanvittige mengder pollen som virvler rundt i luften. At jeg noen gang skulle bure meg inne på dager med 28 grader og sol trodde jeg aldri skulle skje, men denne allergien har visst satt en stopper for meg, fram til jeg sist uke startet jeg på en kortisonkur, i tillegg til å endre på, og fylle opp lageret av nesespray, allergimedisin og øyedråper – og kjære non!! JEG KAN LEVE IGJEN.

Det å bli frarøvet muligheten til å ligge som dette gjorde meg nesten sinnssyk, men en ting er i alle fall sikkert, og det er at i min desperasjon etter å ikke klø øyne, neste og hode til blods, så har jeg rett og slett skaffet meg noen gode råd.

→ Men først vil jeg bare nevne at om du mangler solkrem, eller du begynner å bli tom, så burde du sjekke ut Apotek1 nå for å handle inn det du trenger. De kjører nemlig kampanje på alt av solbeskyttelse fra Avène til 30% ved kjøp av 2 produkter, og hele 50% ved kjøp av 3 eller flere produkter.
→ Du finner alle produktene her

Tilbake til de gode rådene, jeg så gjerne vil dele videre

De to hvite produktene i front på bildet under! 

Avène har gjort det enkelt å skille de oransje solproduktene fra hudpleieproduktene som er hvite. Ved siden av at det går mye solprodukter om dagen med dette været, så er det to produkter jeg ikke kunne klart meg uten.

Kildevannet til Avène på sprayflaske. MIN LIVREDDER I ALLERGISESONGEN. Termalkildevannet som alle produktene til Avène inneholder, virker anti-irriterende og beroligende, og er årsaken til at de klarer å lage produkter som er så milde mot huden.  Avène sin Thermal Spring Water er naturlig velegnet til sensitiv, hypersensitiv, allergisk og irritert hud. Det kan derfor brukes på solbrenthet, bleieutslett, rødhet i ansikt, etter barbering, som en forfrisker om sommeren, og ikke minst til å spraye over et allergirammet ansikt. Det roer de verste symptomene mine umiddelbart.

Ansiktskremen til Avène som heter Hydrance. Dette må være den mest skånsomme, deiligste ansiktskremen som finnes. Den kjennes ut som silke når den smøres på huden, har ikke en antydning til å bli klissete, OG den kan smøres rett på de såreste allergiøynene helt uten å svi. Noe som faktisk viker ganske utenkelig, men det er sant. Jeg har virkelig elsket den før allergien også, men nå har jeg den med i veska hvor enn jeg går, for det er så behagelig å smøre den på det såre ansiktet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg