Høststue i nytt hus – snart innflytting

Reklame | Princess

Det kommer øyeblikk der jeg blir fylt opp av den reneste lykke. Et slikt øyeblikk opplevde jeg da Princess spurte om jeg ville stille ut en høststue for dem. Lykkefølelsen kommer fordi det hele føltes så personlig. I over to år jobbet jeg i en klesbutikk som delte vegg med Princess, jeg vet ikke hvor mange ganger jeg rettet på et håndkle eller kjøpte med en ny pute hjem. Så var det det faktum at Princess spurte akkurat meg, en tillitserklæring jeg setter forferdelig høyt. Og til sist: det å få ta en pause fra å bygge hus, for å style hus, jeg kan ikke få sagt hvor glad det gjør meg. I det øyeblikk er det som om jeg forstår hvor sliten jeg er av denne reisen med å bygge et helt hjem, og samtidig ser jeg at enden faktisk er så nær.

Det er ingenting jeg gleder meg mer til enn å kunne nyte hver eneste dag i denne stuen, og det nærmer seg veldig til den dagen. Heldigvis gjorde vi oss så og si ferdige med 1. etasjen før 2. etasjen, noe som gjør at vi kan tjuvstarte å nyte hjemmet vårt. Det hører sjeldenheten til at jeg tar meg tid til å se en film, men når jeg gjør det i dette rommet, så er det et ord som fyller meg: ro 

Som du sikkert alt har forstått er alt av pyntegjenstader i stuen min fra Princess, de har nettopp fått inn høstens nyheter i butikk, og det er utrolig mye lekkert i år! Jeg elsker at de har et så stort utvalg i forskjellige tekstiler og former i sortimentet sitt. Det gir alt annet enn et kjedelig uttrykk og fargene som hører høsten til gjør det så lunt og rolig.

Alt av det beste:  vevet stoff, velur, skinn og ull i perfekt harmoni..


Innvielse av spisebordet 

Lin og velur sammen ! Den som kom på det var et geni. Jeg elsker kontrasten mellom mykt og blankt, mot vevet og struktur. På spisebordet har jeg dekket med en linduk og en velur løper. Det har foresten også kommet inn mange ulike bordbrikker hos Princess, og linservietter er i full fart på vei inn igjen. Tross alt er stoffservietter mye mer bærekraftig og et rimeligere alternativ over tid.

Sjekk gjerne ut alle mine utplukkede favoritter fra Princess HER

Princess har gratis frakt på alle bestillinger fram til 30. august 

 

10 kommentarer
    1. Hei! Utrolig behagelige og delikate farger fu har valgt. Lurer på hva veggfargen heter? (Den mørkegrå lune fargen ) Ser ut som elegant eller bandstone, men kan være jeg er helt på jordet🙈 Veldig lekker mørk ihvertfall.

    2. Hei!

      Må bare si at dere er helt ufattelig flinke! 😀👏🏻
      Alt dere får til! 👊🏻

      Jeg skal male hele huset innvendig snart (kjøpte et nyoppført hus i fjor) og vurderer også ‘Sober’ i stue/kjøkken 😀 Kan jeg spørre hvilken rosa farge dere gikk for på det ene barnerommet?

      Malin

      1. Tusen takk 😀
        Vi har silky pink på soverommet. Men jeg må legge til at silky pink hos oss ser helt annerledes ut i hjem der det ikke er solskjerming i vinduene. Vi har dette og det gir ett blått skjær som påvirker fargene i stor grad. Derfor bli silky pink hos oss skitten rosa, mens om jeg åpnet opp vinduene helt blir den mye sterkere rosa.

    3. Hei Stine.
      Fin blogg, ideer og gode tips.
      Kan jeg spørre hva du har på den veggen i stue (striper) samt hvilke merke på sofa og de 2 stoler

      Tusen takk:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg